מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשע״ו 27.08.2016

יומא דהילולא בגן ישראל ● גלריה

מיד אחרי ארוחת הבוקר הטעימה והמזינה של קעמפ גן ישראל, נקראו החיילים להתאסף למסדר יציאה. בזריזות יוצאים החיילים לאטרקציות מגוונות מחוץ לשטח הקעמפ. אשר בתחילה מגיעים החיילים לקארטינג חוויתי, ומיד אחר כך נוסעים לירושלים עיר הקודש, שם נהנים מחוויית אומגה מיוחדת ומהנה בגבעת התחמושת, כשאחר כך נהנים החיילים גם מקיר טיפוס, הליכה על חבל, ומסולם חבלים אתגרי  יומא דהילולא בגן ישראל
יומא דהילולא בגן ישראל ● גלריה
צילום גן ישראל: זאווי גרין, שמוליק הרשקופ
אם כל יום בגן ישראל הוא יום מיוחד, כל שכן, שיום כ"ף אב, יום הסתלקות-הילולא של אביו של הרבי, רבי לוי יצחק נ"ע. כמובן, שחייו ותולדותיו עומדים במרכז היום, ובמהלכו לומדים החיילים אודותיו ומתורתו בדרכים מגוונות.

בבוקר היום, כשמשכימים החיילים אין להם מושג לאיזה יום עמוס ומהנה הם קמים, כי בגן ישראל, חלק מהחוויה היא גורם ההפתעה של כל תכנית ואטרקציה, וגם אם יודיעו לחיילים להביא פנס, יתכן והוא כלל לא יהיה נדרש.

מיד אחרי ארוחת הבוקר הטעימה והמזינה של קעמפ גן ישראל, נקראו החיילים להתאסף למסדר יציאה. אם בכל פעם ההפתעה במסדר זה היא גדולה, אזי שהפעם ההפתעה היא שבעתיים, כיון שבזמן זה רגילים החיילים לשעתיים של לימודים קבועים, אשר גם היום, כמובן, לא וויתרו עליהם החיילים ולמדום בהמשך היום.

בזריזות יוצאים החיילים לאטרקציות מגוונות מחוץ לשטח הקעמפ. אשר בתחילה מגיעים החיילים לקארטינג חוויתי, ומיד אחר כך נוסעים לירושלים עיר הקודש, שם נהנים מחוויית אומגה מיוחדת ומהנה בגבעת התחמושת, כשאחר כך נהנים החיילים גם מקיר טיפוס, הליכה על חבל, ומסולם חבלים אתגרי.

אחרי האטרקציות המהנות, נוסעים החיילים אל טקס סיום הכנסת ספר תורה של ילדי ישראל, ברחבת הכותל המערבי שריד בית מקדשנו. שם התפללנו תפילת מנחה וקיימנו מסדר שגרם לקידוש ה'.

כשחוזרים לקרית גן ישראל, הפתעה! כל חברי הסיירת מתיישבים על כרי הדשא של קרית גן ישראל לפארבריינגען על האש מיוחד, בו קיבלו החיילים החלטות אותם בעז"ה יקחו אל ביתם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.