מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ו 25.08.2016

הטיול הגדול של גן ישראל ארץ הקודש

היום בבוקר הופתעו חיילי "גן ישראל - ארץ הקודש" כשנודע להם שהיום יתקיים הטיול הגדול ● זאבי גרין ושמוליק הרשקופ מגישים גלרייה מלאה מיום הטיול  לתמונות
הטיול הגדול של גן ישראל ארץ הקודש
בבוקר השכימו החיילים, וכמידי בוקר התייצבו למסדר בוקר. ולחאריו פנו להתפלל תפילת שחרית ולסעוד את ארוחת הבוקר הטעימה והמזינה של קעמפ גן ישראל.

אחרי שעות הלימודים הקבועים בקעמפ, נודע לחיילים שעולים על האטובוסים, וכמו בכל טיול בקעמפ – החיילים לא יודעים לאן פניהם מועדות, ורק כאשר מגיעים מופתעים הם מהאטרקצי' אלי' הגיעו.

אחרי נסיעה מממושכת הגיעו החיילים אל הקיאקים בנהר הירדן. שם, על גבי הקיאקים, שטו החיילים עם מפקדיהם, כשכל רגע מנוצל גם לניגון המנוני הקעמפ וסיפורי חסידים.

וכאילו לא הי' די בקייאקים. המשיכו משם החיילים אל פארק המים "לונה גל" שעל-יד טבריה. שם גם אכלו ארוחת ערב טעימה ומזינה והתפללו תפילת מעריב. כשלאחריו כמידי יום בגן ישראל – צפו החיילים בוידאו של הרבי. כאשר מחזה זה, של מאות חיילים ומפקדיהם יושבים וצופים ב'מראות קודש' מסב את תשומת ליבם של כל הנוכחים במקום וגורם לקידוש שם ליובאוויטש גדול.

אחר הנסיעה חזור, הזדרזו החיילים להתארגן לשינה ולקרוא 'קריאת-שמע-שעל-המטה' מתוך הסידור. כי מחר - כמו כל יום - יש בקעמפ יום עמוס. אבל מחר, גם ההורים מגיעים...

צילום גן ישראל: זאבי גרין, שמוליק הרשקופ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.