מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשע״ו 24.08.2016

בפעילי חב"ד חותמים שנת 'הקהל' עם עוד 2 ערבי חב"ד

לאחר ההצלחה הגדולה של ערבי חב"ד שנערכו השנה ועם סיומה של שנת 'הקהל' ייערכו 2 ערבי חב"ד נוספים על ידי פעילי חב"ד ובתי חב"ד המקומיים • בשבוע שעבר התקיימה אסיפה במשרדי פעילי חב"ד עם השלוחים מראשון לציון שם ייערך ערב חב"ד בחודש אלול • בתחילת השבוע נערכה פגישה דומה עם השלוחים בעיר אשקלון • מאות כבר הבטיחו את מקומם  ערבי חב"ד
בפעילי חב

לאחר ההצלחה של ערבי חב"ד שנערכו במשך השנה על ידי פעילי חב"ד, ועם סיומה של שנת 'הקהל' נערכים כעת 'פעילי חב"ד' בשיתוף עם השלוחים האזוריים לעוד 2 ערבי חב"ד שייערכו במשך חודש אלול הקרוב באשקלון ובראשון לציון.

בפגישות שלוחי הרבי יחד עם צוות פעילי חב"ד הרב מנחם מענדל דיסקין והרב שמואל רוזנשיין דנו על הדרכים כיצד לפרוץ לקהלים חדשים אליהם לא מצליחים להגיע ביומיום.

הערב שאינו פתוח לקהל הרחב, מיועד למקורבים של השלוחים ושל פעילי חב"ד בעיר. המקורבים מגיעים על פי הזמנה אישית. על פי הערכת השלוחים, בכל אחד מהמקומות צפויים להשתתף כ-900 איש בעז"ה.

בפגישת שלוחי הרבי לראשון לציון עוררו השליח הראשי הרב יצחק גרוזמן יחד עם השלוחים המארגנים את הערב בעיר הרב מנחם מענדל דובראווסקי והרב חיים ריבקין את שאר חבריהם להתגייס להצלחת האירוע.

המוטיב המרכזי בערב יהיה הנגינה החסידית, ניגוני התעוררות ותשובה ברוח ימי חודש אלול. מסורת הנגינה בערבים אלו נתונה לאמן החסידי ר' שולי רנד שינעים את הערב בניגוני חב"ד.

"הניסיון והתגובות מערבי חב"ד שנערכו עד עתה הראה שאירועים שכאלה מחברים ומעוררים באופן כזה שבדרך כלל לא נפעל באמצעים אחרים" מסביר הרב משה שילת העומד מאחורי הארגון. "כשמדברים על ערב שמטרתו "ליראה את ה'" דומה כי בכוחו של הניגון לפעול זאת ולהרעיד לב השומעים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.