מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״ו 23.08.2016

פחות משבוע להגרלה הגדולה של 'אור החסידות': הנתונים נחשפים

פחות משבוע להגרלה – הנתונים נחשפים: כ-65% ממשתתפי ההגרלה הגדולה של 'אור החסידות' לומדים את חוברות לקראת שבת מידי שבת • למעלה מ-1500 איש כבר הבטיחו את השתתפותם בהגרלה הגדולה על כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה •סקר שנערך בין המשתתפים מעיד על התפוצה הרחבה של תורת הרבי: למעלה מ40% מהמשתתפים בהגרלה מישראל אינם מתגוררים בריכוזי אנ"ש • איך משתתפים? עוד נתונים מרתקים ולהרשמה להגרלה בכתבה המלאה  ההגרלה הגדולה
פחות משבוע להגרלה הגדולה של 'אור החסידות': הנתונים נחשפים

ההגרלה הגדולה של ארגון אור החסידות המפיץ את חוברות לקראת שבת ואת שיחת היום, מגיעה לשלב הסופי והיא תיערך בעז"ה ביום ראשון הקרוב כ"ד אב. כפי שפורסם בהגרלה הנוכחית על כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה, נשבר שיא משתתפים וזרם המצטרפים להגרלה עדיין בשיאו.
נתוני השתתפות שנמסרו מארגון אור החסידות וכן סקר שנערך בין המשתתפים, מעידים על התפוצה הרחבה לה זוכה תורתו של הרבי גם בקרב חובבי תורה שאינם נמנים על חסידי חב"ד.

מפילוח נתוני ההצבעה עולה כי למעלה מ-40% מהמשתתפים בהגרלה מרחבי הארץ, אינם מתגוררים בריכוזי אנ"ש בעוד שרק 45% מכלל המשתתפים בהגרלה מתגוררים בריכוזי חב"ד בישראל. גם בחו"ל קיימת התעוררות רבה לתמיכה בהפצת תורתו של הרבי באמצעות חוברות לקראת שבת ושיחת היום, ואחוזים ניכרים מהמשתתפים בהגרלה הינם שלוחים או חובבי תורה המתגוררים בריכוזים חרדיים בחו"ל.

אך הנתונים המחמיאים עולים דווקא מסקר שנערך בין המשתתפים לפיו קרוב ל-65% ממשתתפי ההגרלה, לומדים את חוברות 'לקראת שבת' מידי שבת בשבתו. למעלה מ-30% אמרו כי הם קוראים את דפי 'שיחת היום' באופן קבוע ו-25% מהמשתתפים הצהירו על שימוש באפליקציית הפנינה היומית לעיתים קרובות.

כאמור, ההשתתפות בהגרלה על כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה שתיערך בכ"ד אב וחיזוק פעילות לקראת שבת, הינה באמצעות תרומה על סך של 180 ₪ (מסלולים נוספים: 300 ₪ - 3 כרטיסי הגרלה, 770 ₪ - 10 כרטיסי הגרלה.

(לדברי הנהלת 'אור החסידות': "אחוז המשתתפים הגבוה מחוץ לחסידי חב"ד מעיד כי הפצת המעיינות מגיעה גם לקהלים שלא רגילים להיחשף לאורו של הרבי. ההשתתפות בהגרלה מעניקה הזדמנות חד פעמית לחוויה ייחודית של התקשרות, כאשר טסים יחד עם כל המשפחה לחצרות קודשנו, ובה בעת לתמוך בפעילות הפצת המעיינות והפצת תורת הרבי לקהלים נרחבים ומגוונים".


להשתתפות בהגרלה
לחצו כאן, או חייגו עכשיו לטלפון: 03-3745979
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.