מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ו 21.08.2016

ממלא כל עלמין: "חברותות בחסידות" מקצוות העולם

"ממלא כל עלמין" שמו המעניין של המיזם החדש, המתווך ומארגן "חברותות בחסידות" מקצווי תבל ● המיזם החדש, שנולד בהתוועדות חסידית בשבת ג' תמוז, נפתח אך רק כחודש ימים, וכבר תפס תאוצה והתעניינות רבה  לדיווח מלא
ממלא כל עלמין:
המיזם החדש נפתח אך רק כחודש ימים, וכבר תפס תאוצה והתעניינות רבה. "ממלא כל עלמין" שמו המעניין של המיזם החדש, המתווך ומארגן "חברותות בחסידות" מקצווי תבל.

ייחודיותו של הפרויקט הוא החברותות ללימוד משותף הינם בין 'שלוחים' מקצווי תבל לבין 'אברכים', אשר מקור מוצאם בחסידויות אחרות ושואפים ללמוד מאמרים ושיחות קודש בצורה מעמיקה, קבועה ומאתגרת.

לעת-עתה, ישנם כבר עשרות רבות של שיבוצי חברותות שונות חובקי תבל, כאשר אחת בשבוע למשך כשעה, מתקיים לימוד אישי בין החברותא באמצעות הטלפון, בנוסף להעמקת הקשר החסידי המבורך, הרי שישנה גם התעלות ייחודית אשר ניכרת היטב על-פי המשוב שנתקבל עד עתה מהאברכים.

מיזם זה הוא אחד מהפירות ב"חסידישע פארברעיינגן" שנערכה בשעת רעווא דרעווין של יום ההילולא ג' תמוז, סמוך ונראה לאוהל הקדוש, בהשתתפות עשרות רבות של משתתפים, כאשר בראש המתוועדים ישב רבה הראשי של רוסיה והשליח הראשי הרב בערל לאזאר שיזם והציע את הרעיון, ומיד החלו כמה מהמשתתפים לסכם על לימוד משותף.

ר' יוסף פילמר ממארגני הפרוייקט אומר, כי לעת עתה ישנם קרוב ל-50 חברותות פעילות מכל קצווי תבל. קשר שבועי תורני-חסידי קיים כעת בין סיביר לבני ברק, קאזאן לאלעד, מוסקבה לירושלים, ועוד עשרות רבות של ערים מקצווי תבל, וב"ה ישנם כבר כמה שיבוצים של אברכים מחו"ל שביקשו אף הם להצטרף ועוד היד נטוי' להתרחב עוד ועוד בע"ה, והודות למסייעים עד מאוד במלאכה, בהם גם הרב חיים שאול ברוק מנהל וועד הנחות בלה"ק שנרתם בכל כוחו לסייע לרומם ולהאדיר את הפרוייקט.

לקראת חודש אלול הבעל"ט יקבלו המשתתפים סדר לימוד לפי מתכונת משותפת, ובהמשך מתוכננים כמה צעדים של הרחבת פעילות המיזם, לטובת הלומדים והמשתתפים הרבים שממלאים את העולם כולו בתורת החסידות.

שלוחים המעוניינים להשתלב בפרוייקט מתבקשים לפנות ל: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.