מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ג 22.08.2003

שלוחים מהעולם בביקור הזדהות עם נפגעי הטרור

בימים אלו חותמים 6 שלוחים מרחבי העולם יחד עם 50 איש מחברי הקהילות שלהם ביקור הזדהות וחיזוק לנפגעי הטרור והעם בישראל. בביקור השתתפו השלוחים החשובים הרב דוד אליעזרי מקליפורניה, הרב ישראל דערן מסטנפורד קונטיקט, הרב דייטש מוירגי'ניה, הרב חיים שמוקלר מאלבקורסקי ניו מקסיקו, הרב וולוביק מפייב טאונ'ס ניו יורק והרב מענדי מרגי מצרפת.
שלוחים מהעולם בביקור הזדהות עם נפגעי הטרור
הביקור שנמשך שבועיים היה מוצלח ביותר וגרם להתרגשות רבה בקרב המשתתפים, היטיב להגדיר זאת השליח הרב אליעזרי באומרו ש"הביקור היה חשוב מועיל ומחזק הן לאנשי הקבוצה והן למשפחות ולמקומות שביקרנו". בימי שהותם בארץ נפגשו הקבוצה עם נשיא המדינה מר משה קצב לתפילת שחרית משותפת, וכן עם הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, ר' בצלאל שיף אירח את הקבוצה לארוחת בוקר יחד עם מר נתן שרנסקי, דגש מיוחד הושם על ביקור באתרים היסטוריים ובמקומות הקדושים החל מביקור בגוש עציון יחד עם השליח לאלון שבות וכרמי צור הרב יצחק כהן, וכן בחברון במערת המכפלה ובציון של הרבנית מנוחה רחל יחד עם השלוחים לקרית ארבע וחברון הרב דני כהן והרב ויקטור עטיה במערת המכפלה שמעו אנשי הקבוצה הרצאה מפי נועם ארנון דובר הישוב היהודי בחברון. תפילת ליל שבת חסידית בכותל המערבי בליל שבת התכנסו יחד 120 איש לתפילה באוירה חסידית חב"דית מרגשת ומרוממת ברחבת הכותל המערבי שריד בית מקדשנו יחד עם קבוצה נוספת המבקרת בארץ עם השלוחים הרב ברוך קלר מניו ג'רסי והרב סילברברג מדטרויט, התרוממת הנפש שנמשכה כל השבת ובמהלך כל הסעודות השאירה חותם עמוק על המשתתפים. ביקורי הזדהות עם נפגעי הטרור הקבוצה בראשות השלוחים ביקרה אצל משפחה בשכונת הר חומה ירושלים והעניקה להם מענק כספי. אבי המשפחה נשוי ואב ל-2 ילדים, אדם גדול מימדים עבד בשוק כסבל בחנות ירקות נפצע באורח "בינוני" בפיגוע בקו 14 בירושלים, ובימים אלו הוא עדיין מרותק לביתו עקב פגיעה בחלקים פנימים בגוף, רסיס שחדר לגופו גרם לנזק קשה למעיים לאחר ניתוח מורכב הצליחו הרופאים לייצב את מצבו אך הוא עדיין ממתין לניתוח נוסף על מנת להחזיר את המעיים למקומם הטיבעי, בסיום התפללו להחלמתו וניגשו ללחוץ את ידו בחום ולחזקו, השליח הרב דערן ניגש מתוך אהבת ישראל אמיתית ובהתרגשות גדולה ביקש לברכו ב"ברכת כהנים" כאשר כל המשתתפים עונים אמן ובקושי רב הצליח לסיים את המילים "וישם לך שלום". בהמשך ביקרה הקבוצה במלון פארק הנתניה שם שמעו הסברים מפי גב' חממי מבעלי המלון שאיבדה את בעלה בפיגוע, ולאחר מכן ישבו לארוחת צהריים במלון. השלוחים ואנשי הקבוצה הודו במילים חמות לר' ישראל חנין מצעירי חב"ד על ארגון הביקור.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מאוד מרגש אבל יש לעיין
כ"ד אב ה׳תשס״ג
פעולה זו של ביקורים מאורגנים של עידוד מצד הקהילות של השלוחים לאחבנ"י בארה"ק מאוד מרגש ונשמע חיובי ביותר. אבל אם אני לא טועה כבר הי' לעולמים בשעת מלחמת המפרץ הראשון בתשנ"א כאשר הרב יצחק שפרינגער רצה לארגן פעולות כאלו כהמשך לעידודו המפורסמת של הרבי שיהודי ארצה"ב יסעו לארץ ישראל כי שם המקום הבטוח ביותר. והרבי לא הסכים לתוכניתו לארגן נסיעות מיוחדות כאלו למען מטרה זו. ושאילתי האם ידוע למישהו שהרבי שינה את דעתו בנדון או שאנחנו מחליטים היום לבד לארגן פעולות מרגשים כאלו בשם חב"ד אפילו באם הרבי התנגד לזה אז? האם אני טועה בסיפור או שנשתנו העיתים. ואם טעיתי אני מבקש סליחה על השאלה.
3.
למה??????.
כ"ד אב ה׳תשס״ג
השלוחים ואנשי הקבוצה הודו במילים חמות לר' ישראל חנין מצעירי חב"ד על ארגון הביקור.

מדוע שמרתם את התודות לסוף, מגיע לו יותר מזה???????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.