מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ו 21.08.2016

בפעם החמישית: ישיבת-קיץ באלמא אטא

כמדי שנה בחמש השנים האחרונות, נחתה בערב שבת ואתחנן/נחמו בנמל התעופה באלמא אטא קבוצה של בחורים תלמידי ישיבות תומכי תמימים בארה"ק ● בציון הקדוש, ישבו להתוועדות הכנה עם הרב אשר לעמיל הכהן שהגיע להשתתף בשמחת הבר מצווה של נכדו  ישיבת-קיץ באלמא אטא
בפעם החמישית: ישיבת-קיץ באלמא אטא
כמדי שנה בחמש השנים האחרונות, נחתה בערב שבת ואתחנן/נחמו בנמל התעופה באלמא אטא קבוצה של בחורים תלמידי ישיבות תומכי תמימים בארה"ק.

אווירת השבת בבית הכנסת "לוי יצחק" באלמא אטא, היתה מרוממת במיוחד, ורימזה במשהו על התכונה שצפויה להתרגש על העיר בשבוע הקרוב. השמחה והניגונים שמלווים תדיר את תפילות יום השבת, זכו לחיזוק עם הצטרפות קבוצת התמימים בחיות חסידית ישיבתית, שעד מהרה 'הדביקה' גם את שאר מתפללי בית הכנסת, 'שלוחים' כיהודי העיר גם יחד.

אין לך בית מדרש שאין ללא חידוש, והשנה לרגל ה"הקהל" הוסיפו ר' אבי שאולזון ור' שמואל שטרן צדקה על צדקתם, והוזילו מכספם כדי להביא קבוצה גדולה יותר של תמימים מבשנים עברו.

בקבלת הפנים לקבוצת התמימים בלטו הרבנים שמריהו בוטמן ומנחם מענדל קירש  שאחראים על סדרי הלימוד ולוחות הזמנים בעשרת הימים שבהם יפעלו בעיר.

האירוע הסתיים בתמונה קבוצתית, לאחריה נסעו כולם יחד לבית הכנסת, שם ציפה להם כיבוד קל, ואחרי טבילה במקווה, התפללו שחרית בציבור, כשבמהלך קריאת התורה נעמדו בתור ל.... ברכת "הגומל".

בציון הקדוש, אליו נסעו מיד אחרי התפילה, שמעו התמימים שיעור מתורתו של הגאון רבי לוי יצחק זצ"ל, מפי הרב מרדכי הכהן, ולאחריו ישבו להתוועדות הכנה עם הרב  אשר לעמיל הכהן שהגיע להשתתף בשמחת הבר מצווה של נכדו.

באוהל עצמו ניגנו את ניגוני הרביים ואת ניגון ה'הקפות' לר' לוי'ק ובערב השתתפו הבחורים בבר מצווה של התמים חיים כהן נ"י.

בימים הקרובים יעסקו התמימים בלימוד בשקידה והתמדה, לצד סיוע לפעילות, ובכ"ף מנחם אב עצמו יאמרו תהלים במשמרות ב'ציון' הקדוש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.