מערכת COL | יום י"ד אב ה׳תשע״ו 18.08.2016

הראש היהודי: כך לא תשכח להניח תפילין

סטיב רואש הוא יהודי צרפתי שעלה על רעיון סטארט-אפ גאוני הנותן תזכורת למאות יהודים להניח תפילין בכל יום ● סטיב, המתגורר בעיר אנטיב שבצרפת, עלה על רעיון מיוחד: צמיד עשוי מעור בהמה (תפילין), שמתלבש על היד, ושמטרתו להוות תזכורת יומית - לא לשכוח להניח תפילין טרם היציאה מהבית   כך לא תשכח להניח תפילין
הראש היהודי: כך לא תשכח להניח תפילין
סטיב רואש הוא יהודי צרפתי שעלה על רעיון סטארט-אפ גאוני הנותן תזכורת למאות יהודים להניח תפילין בכל יום.

סטיב, המתגורר בעיר אנטיב שבצרפת, עלה על רעיון מיוחד: צמיד עשוי מעור בהמה (תפילין), שמתלבש על היד, ושמטרתו להוות תזכורת יומית - לא לשכוח להניח תפילין טרם היציאה מהבית.

"הרעיון נולד בזכות חסידי חב"ד ותלמידי התמימים שיוצאים למבצע תפילין מדי שבוע בימי שישי ומתפרסים בכל רחבי הארץ עם דוכני התפילין", אומר סטיב רואש בראיון לתמים השליח מנדי נאבול בבית חב"ד בקוסמוי שבתאילנד.

"ראיתי ב'מבצע' של הרבי מליובאוויטש הצלה יום-יומית ואת קירוב היהודים בצרפת. תמיד היה לי חלום לקחת את הוראת הרבי צעד אחד קדימה ולהכניס זאת למודעות היהודים הרחוקים, שלא רגילים להתפלל מידי יום בבתי הכנסת, לא לשכוח להניח תפילין עוד לפני שמתחילים את היום.

"ב"ה אני רואה כיצד הצמיד תופס את האנשים ובכל יום אני מקבל טלפונים והזמנות מעוד יהודים (חיילים, סטודנטים ואנשי עסקים) מכל רחבי העולם, המעוניינים בתזכורת החשובה ומחליטים לקחת את הצמיד, רק בשביל שלא לשכוח את המצווה החשובה", הוא מספר וחיוך של נחת מתגלה על פניו.

"הלוואי", הוא מסיים... "שנזכה שכולם יקיימו את מצוות התפילין ואת שאר המצוות וע"י כך נזכה במהרה לביאת המשיח תיכף ומייד ממש".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.