מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ו 16.08.2016

נחתמה שנת הלימודים בישיבת "אהלי תמימים" בכפר חב"ד

נחתמה שנת הלימודים תשע"ו בישיבת "אהלי תמימים" בכפר חב"ד , במהלכו חולקו תעודות למצטיינים, בנגלה, בחסידות, ובשמירת הזמנים ● מנכ"ל הישיבה, הרב שמואל רייניץ טווה בפני ההורים את התוכניות הרבות העומדות על הפרק, לקראת השנה הקרובה, וראש הישיבה, הרב יואל בייץ', בירך את התלמידים והוריהם על ההישגים והמאמץ  "אהלי תמימים" בכפר חב"ד
נחתמה שנת הלימודים בישיבת
נחתמה שנת הלימודים תשע"ו בישיבת "אהלי תמימים" בכפר חב"ד.את קהל ההורים הנרגש, שהגיעו מכל קצווי הארץ, קידם בפתח הקמפוס, תוכנית השיפוצים המקיפה לקראת שנת הלימודים הקרובה, במסגרתה יחודש בניין הישיבה בסנדרטים הגבוהים ביותר, לפי התקנים והדרישות של התקנים החינוכיים.

וידאו קצר של הרבי על הדרישה להפוך את העולם פתח את האירוע, ולאחריו חלוקת תעודות למצטיינים, בנגלה, בחסידות, ובשמירת הזמנים.

מקבלי התעודות עמדו במבחן מיוחד בחומר הנלמד, ושקדו על קבלת התעודה רבות.

מנכ"ל הישיבה, הרב שמואל רייניץ טווה בפני ההורים את התוכניות הרבות העומדות על הפרק, לקראת השנה הקרובה, והמהפכה האדירה בתחום הישיבתי מקצועי, שהישיבה עומדת לייסד, בפיקוח ההנהלה הרוחנית של הישיבה, ובשיתוף רשת החינוך עתיד ובשיתוף עם חברת קטרפילר העולמית (Caterpillar).

ראש הישיבה, הרב יואל בייץ', בירך את התלמידים והוריהם על ההישגים והמאמץ, וכן הודה בחום לצוות כולו שעושה לילות כימים למען הצלחת הישיבה ותלמידיה במסירות שאין כדוגמתה.

הרב חיים טברדוביץ', מנהל הלימודים, והמשפיע הראשי הרב דוד בייץ', נשאו דברים אודות השקעת התלמידים בחומר הנלמד, וביקשו מההורים שגם בימי בין הזמנים, ישמרו על הפיקדון היקר שהישיבה מפקידה בידיהם - הילדים שלהם.

נציג ההורים השליח הרב חיים בכר הודה לישיבה על הצלחת בנו, הת' משה בכר, בישיבה, וריתק את הקהל בסיפור על עברו כחייל במלחמת לבנון, בה שהה לילה שלם ביחידות בחברת הרמטכ"ל דאז רפול, ומה למד בעקבות כך.

הת' שמואל פז ערך סיום מסכת כהוראת הרבי, והת' שלמה חיים שפריצין נציג התלמידים סיפר על התגייסות הצוות לסייע בידו ביסוד שיעורי הל' בית הבחירה בהפסקות הצהריים בישיבה.

את הערב חתם סמנכ"ל רשת "עתיד" מר מנשה סמירה שהרצה על שאיפות רשת החינוך, להשקיע בישיבה תקציבים גדולים על מנת לקדם את תוכניות הישיבה ברבדים הרוחניים והמקצועיים גם יחד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.