מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ו 16.08.2016

בוועידת המחנכים: הקשר בין מצב רגשי להישגים בלימודים

ביומו השני של וועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד הנערכת במלון "ניר עציון" עסקו המחנכים בין השאר בנושאים הבאים: הקשר בין מצב רגשי חברתי ובין הישגים בלימודים; כיצד להנחיל ניגוני חב"ד לתלמידים מתוך חוויה; המסרים החינוכיים בהלכה על פי משנתו של הרבי; כיצד ללמד נושאים מסויימים בדרך יעילה ומעניינת, בדרך שתטפח הבנה מעמיקה הקשר בין מצב רגשי להישגים בלימודים
בוועידת המחנכים: הקשר בין מצב רגשי להישגים בלימודים
צילום: יוסי בלשניקוב
יומו השני של וועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד הנערכת במלון "ניר עציון" נפתחה בשיעור חסידות עם הרב משה אריאל הכהן רוט, רב קהילה ושליח הרבי בשכונת נאות-לון באר שבע.

לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר, נערך פאנל מנהלים עם הרב ישראל ברוד, יועץ ומאמן שלוחים בארץ ובעולם, בנושאים: ארגון וגיוס כספים, איך להתמודד עם כישלונות ומשברים, ואיך להפיק יותר מעבודת צוות.

סדנאות נוספות שנערכו: הקשר בין מצב רגשי חברתי ובין הישגים בלימודים – כיתות גבוהות ורמי"ם. מתן כלים ליצירת אקלים מיטבי בכיתה. בדגש על הדינמיקה בין הילדים למורה, ולדינמיקה של הילדים בינם לבין עצמם והשלכתם על הישגים בלימודים עם הרב יוסף זאב רייניץ, פסיכודרמיסט, וראש ישיבת חב"ד בית שמש לשעבר.

פרוייקט מיוחד מתוך השטח שהביא שיפור עצום בלימוד הגמרא בכיתה עם הרב אברהם פרקש, מחנך בת"ת 'צמח צדק' פתח תקוה; וכיצד להנחיל ניגוני חב"ד לתלמידים מתוך חוויה – תכנית מיוחדת מצליחה מתוך השטח, עם הרב זאב ברנשטוק, מנהל 'קול מבשר'.

אקלים הישיבה ותלמוד תורה: מציאות וחזון – מנהלים וראשי ישיבות - הרב יוסף זאב רייניץ, פסיכודרמיסט, וראש ישיבת חב"ד בית שמש לשעבר - סדנא מרתקת על המסרים החינוכיים בהלכה על פי משנתו של הרבי. בסדנא נחשפו המשתתפים לכלים כיצד לעשות שימוש יעיל במצגות עם הרב מנחם מינצברג, איש חינוך נודע ומרצה בכיר מצליח בנושאים חסידיים.

כיצד ללמד נושאים מסויימים בדרך יעילה ומעניינת, בדרך שתטפח הבנה מעמיקה עם הרב יעקב פלדמן, יועץ חינוכי מוסמך ומרצה בכיר לחינוך מיוחד ותקשורת בין אישית.  מה הם יעדים מדודים? • מה התועלת בקביעת יעדים מדודים? • איך קובעים יעדים מדודים?
סדנה עם הרב ישראל ברוד, יועץ ומאמן שלוחים בארץ ובעולם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.