מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ו 15.08.2016

למעלה מ-450 מחנכים בוועידת המחנכים השנתית ● גלריה

למעלה מ-450 מחנכים ומורים מכל רחבי הארץ משתתפים בוועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד שנפתחה הבוקר במלון "ניר עציון" ● הוועידה תימשך שלושה ימים, ובמהלכה יתכנסו המחנכים לקבוצות לפי רמות כיתות וישתתפו במרתון חינוכי שיכלל הרצאות והדגמות של מומחים בתחום החינוך - לליבון בעיות חינוכיות והפקת לקחים ● בין הסדנאות: התמודדות של מחנכים ומתחנכים בשמירת הגוף והנפש; סוד השמחה והצחוק בחינוך, ועוד לסיפור המלא ולגלריית תמונות
למעלה מ-450 מחנכים בוועידת המחנכים השנתית ● גלריה
צילום: יוסי בלשניקוב
למעלה מ-450 מחנכים ומורים מכל רחבי הארץ משתתפים בוועידת המחנכים השנתית של צעירי חב"ד שנפתחה הבוקר במלון "ניר עציון" שליד העיר חיפה.

הוועידה תימשך שלושה ימים, ובמהלכה יתכנסו המחנכים לקבוצות לפי רמות כיתות וישתתפו במרתון חינוכי שיכלל הרצאות והדגמות של מומחים בתחום החינוך - לליבון בעיות חינוכיות והפקת לקחים.

הוועידה מאורגנת על-ידי הרב נפתלי רוט העומד בראש 'המרכז החינוכי חסידותי' של צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב.

הוועידה תכלול הרצאות מומחים, קבוצות דיון וסדנאות בנושאים חינוכיים אקטואליים המעסיקים את הסגל החינוכי במוסדות החינוך היסודיים והישיבות.

עם הגעת המחנכים לבית המלון ציפתה להם קבלת פנים חמה, הם עברו מסלול רישום מהיר ויעיל, שנוהל בקפידה. כל אחד מבאי הוועידה צוייד בתיק אישי עשיר שכולל חומר חינוכי מגוון.

הוועידה נפתחה בהרצאה במליאה: "קשה לי! מי יכול לעזור לי?" – התמודדות של מחנכים ומתחנכים בשמירת הגוף והנפש עם הרב משה עמיאל, מחבר הספר "טהרת הגוף והנפש" ובעל פרס החינוך התורני על הקמת רשת בתי מדרש לילדים "ואהבת".

הרצאה נוספת במליאה עסקה בשאלה מהו סוד הצלחה בחינוך? – "מאותו היום התחלתי בשינוי מדורג במתן מענה לתלמידים. לא עוד נשאלה השאלה מה הילד צריך? אלא מה אני צריך כדי להצליח עם תלמידיי?" עם הרב פנחס ברייער, מחבר ספר "להתענג".

בתום ההרצאות התפזרו המחנכים ל-12 עמדות מידע ודיון "השולחן העגול – לכו והתפרנסו זה מזה", בו מחנכים העשירו מניסיונם מחנכים עמיתים.

היום העמוס הסתיים בהרצאה מבדרת ומרתקת על סוד השמחה והצחוק בחינוך הרב עמרם מויאל, מאמן, מרצה ומנחה סדנאות חוויה על פי החסידות, ובסדר ניגונים – עם המנגן החסידי הרב אלאור וולנר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.