מערכת COL | יום י' אב ה׳תשע״ו 14.08.2016

ספר תורה לשחרורו של רובשקין מהכלא - לפני סיום

בימים אלו הולכת ונשלמת כתיבת ספר תורה לזכות שחרורו מכלאו בארה"ב של הרב שלום מרדכי רובשקין וסיום הספר יתקיים בכ' מנחם-אב ● מאסרו של רובשקין ותקופת המאסר הארוכה והלא-פרופורציונאלית שנגזרה עליו שלא בצדק (27 שנה!) הוא סיפור מתמשך שאינו יורד מהכותרות ומעורר עניין רב בעולם היהודי, והאמונה והביטחון של רובשקין מהווים מקור השראה לאלפי יהודים  לסיפור המלא
ספר תורה לשחרורו של רובשקין מהכלא - לפני סיום

יהודים ברחבי העולם מוזמנים להצטרף ליוזמה לכתיבת ספר תורה מיוחד לזכות שחרורו מכלאו בארה"ב של הרב שלום מרדכי רובשקין.

מאסרו של רובשקין ותקופת המאסר הארוכה והלא-פרופורציונאלית שנגזרה עליו שלא בצדק (27 שנה!) הוא סיפור מתמשך שאינו יורד מהכותרות ומעורר עניין רב בעולם היהודי. האמונה והביטחון של רובשקין מהווים מקור השראה לאלפי יהודים, והעובדה שקיבל בהשלמה את גזר הדין שלמטה כאילו היה שיקוף של גזר דין מלמעלה הביאה לכך שאוהביו וידידיו נאלצו לגייס כוחות על-אנושיים כדי להלחם עבורו ולהפוך על פניה את ההחלטה הבלתי אנושית של מאסר עולם על עבירה פעוטה, אם בכלל.

המאבק מתנהל בחזיתות רבות, ומנהלים אותו בני משפחה, מחוקקים ועורכי דין, אבל הכוח האמיתי להילחם למען הצדק טמון בנו, כלל ישראל. אנו, בתפילותינו לריבון כל העולמים והשופט היחיד לכל חי, יכולים להפוך על פניה את ההחלטה הנוראה ולהביא לכך שהעוול יתוקן באופן של נס גלוי.

כוחנו באחדותנו. אין דבר שיכול לעמוד בפני תפילה של כלל ישראל למען מטרה אחת צודקת. בואו נתאחד כולנו ונעתיר תפילה לריבונו של עולם, למען שלום מרדכי הלוי בן רבקה רובשקין - כדי שנוכל לברך בכוונה שלמה "ברוך מתיר אסורים!"

בנוסף לכך, אנו קוראים לכל יהודי לכלול את עצמו עם הציבור ולהשתתף בכתיבת ספר תורה חדש שנכתב לזכותו ולמען שחרורו בקרוב ממש של אחינו שלום מרדכי הלוי, שיחזור למשפחתו ולכלל ישראל.

סיום כתיבת הספר תורה יהיה אי"ה בתאריך כ' מנחם-אב, והאתר שהוקם לצורך כך מאפשר לכל יהודי שחפץ בכך ליטול חלק במצווה חשובה זו. אנא בקרו באתר והשתתפו עמנו במצווה הגדולה באמצעות לחיצה על PARTICIPATE ומתן תרומה כאוות נפשכם.

אל תסתפקו בכך - שתפו את המסר עם חברים, בני משפחה ומכרים רבים ככל האפשר. נרעיש את השמיים עם תורה, תפילה וצדקה ונגיע מוכנים לימי הסליחות.

להשתתפות - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.