מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ו 12.08.2016

ביום שני הקרוב: תפתח ועידת המחנכים הכ"ח

לאחר שנת עבודת-קודש פוריה, יתכנסו יחדיו מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ ומחו"ל לועידה השנתית של המחנכים, להתרעננות, התחדשות והוספת חכמה בינה ודעת בעבודת השליחות בחינוך ילדי ישראל ● במשך שלושת ימי הועידה ישמעו המחנכים הרצאות במגוון נושאים בתחומי החינוך וההוראה . ויוצגו חידושים מרתקים שיעמידו כלים מעשיים , עצות ופתרונות להאהיב על התלמידים את הלימוד  ועידת המחנכים הכ"ח
ביום שני הקרוב: תפתח ועידת המחנכים הכ
לאחר שנת עבודת-קודש פוריה, יתכנסו יחדיו מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ ומחו"ל לועידה השנתית של המחנכים, להתרעננות, התחדשות והוספת חכמה בינה ודעת בעבודת השליחות בחינוך ילדי ישראל.

הועידה הנערכת מטעם צעירי-אגודת-חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב. תתקיים השנה במלון "ניר עציון", שלמרגלות הרי הכרמל, בימים שני, שלישי ורביעי יא-יג לחודש מנחם-אב שתעמוד תחת הכותרת "ליראה את ה'" שבמרכזה ידונו על מגוון דרכים להחדיר יראת שמיים בתלמידים.

במשך שלושת ימי הועידה ישמעו המחנכים הרצאות במגוון נושאים בתחומי החינוך וההוראה . ויוצגו חידושים מרתקים שיעמידו כלים מעשיים , עצות ופתרונות להאהיב על התלמידים את הלימוד.

הרב נפתלי רוט יו"ר הוועידה מציין שוועידת המחנכים מתמקדת באישיותו המוערכת של המחנך והמלמד במוסדות חב"ד – תלמודי תורה , ישיבות ובתי ספר ומעניקה למורים גאוות יחידה בשליחותם החינוכית. כל זאת ,כמובן, בנוסף לתכנית העיונית והמקצועית שמגמתה התייעלות בעבודתו היום יומית של המורה.

בערב השני של הועידה ממתינה לציבור המחנכים ערב הצדעה חגיגי בהשתתפות רבנים ואורחים, ערב מרשים שכולו מפגן כבוד למחנכים שלוחי חב"ד בחינוך .

אחת משעות השיא של הועידה תהיה ההתוועדות החסידית הגדולה שתתקיים בלילה השני של הועידה בהשתתפות המשפיע הרב יוסף יצחק חיטריק מנהל סמינר "בית חנה" בצפת.

ועידת המחנכים היא גולת הכותרת של פעילות פדגוגית מגוונת שמתקיימת לאורך כל השנה על-ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי-אגודת-חב"ד בניצוחו של איש החינוך הרב נפתלי הכהן רוט, במגמה להעלות את רמת החינוך וההוראה ולהתמודד עם אתגרי התקופה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.