מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ו 12.08.2016

25 שלוחי הרבי בחיפה התכנסו ליום עיון מיוחד

25 שלוחי הרבי בחיפה התכנסו ליום עיון מיוחד בקשר עם 'שנת הקהל' ולהעצמת השליחות בחיפה, מתוך אחדות אמיתית לנח"ר הרבי ● חלק נכבד הוקדש לדיון פורה בין השלוחים, שהתמקד בדרכי שיתוף הפעולה בין השלוחים כדי למנף ולהעצים את הפעילות השכונותית ולהשפיע על כל העיר  שלוחי הרבי בחיפה
25 שלוחי הרבי בחיפה התכנסו ליום עיון מיוחד
25 שלוחי הרבי בחיפה התכנסו ליום עיון מיוחד בקשר עם 'שנת הקהל' ולהעצמת השליחות בחיפה, מתוך אחדות אמיתית לנח"ר הרבי.

את יום עיון פתח המארח הרב ישי קלי - שליח בשכונת בת גלים, במסה מאלפת בנושא "בל תשחית" בקריעת בגדי הכהנים במקדש, ע"פ הוראת הרבי להוסיף בלימוד עניני בית הבחירה בימים אלו.

הרב ברוך וילהלם, שליח הרבי ומנכ"ל מוסדות חב"ד נהריה, ריתק את השלוחים במשך שעה ארוכה בנושא "בית ושליחות – הגישה החסידית" עם סיפורים, מענות קודש והוראות נפלאות מהרבי, על השילוב הנכון בין מסירות נפש בשליחות והתמסרות לבית ולחינוך הילדים.

מר עמית לוי, עיתונאי ויועץ תוכן שיתף את הקהל בעולם ה'פייסבוק' והיכולות להשפיע איתו עד ל'חוצה שאין חוצה למטה הימנו' וביחד עם זה לא להיסחף לענינים לא רצויים.

ר' צבי סילבר, מנכ"ל מיומנות ויועץ בכיר לעמותות מסר את ההרצאה המרכזית לשלוחים בנושא מטרת הפעילות, סדר וניהול נכון ועוד תוך שהוא מתבל את דבריו בסיפורים מוחשיים מחיי היום יום, שעוזרים גם לתקציב הבית הפרטי.

חלק נכבד הוקדש לדיון פורה בין השלוחים בניצוחו של הרב יהודה דונין שליח בכרמל אחוזה. הדיון התמקד בדרכי שיתוף הפעולה בין השלוחים כדי למנף ולהעצים את הפעילות השכונותית ולהשפיע על כל העיר.

בסיום היום נעמדו השלוחים לתמונה קבוצתית בהתאם להוראת הרבי והתוועדו עם הרב ירמיהו שילדקראוט שליח ומנהל המוסדות בחיפה, בנושא הכנת העיר לקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

יום העיון אורגן על ידי וועדת השלוחים בחסות בית חב"ד המרכזי - הרב דב גינזבורג.

השתתפו הרבנים- השלוחים לעיר חיפה:

ארנשטיין לוי יצחק, בוקעט שלום, בורשטיין שאול, גינזבורג דב, גינזבורג יהודה, גינזבורג לוי יצחק, גרברצ'יק מ"מ, גרוס שלמה, גרשוביץ יוסף יצחק, דובינסקי יגאל, דונין יהודה, דרייפוס מ"מ, הרמתי אמציה הכהן, ווילשנסקי מ"מ, ווילשנסקי בצלאל, טורקוב שמוליק, ליסון שלמה חיים, ליף אהרן, ליפש יוסף , קלי ישי, קליין אליעזר, רוזנבלט אברהם דב, רוזנברג יוסף יצחק, ריבקין תנחום, שילדקרויט ירמיהו לייב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.