מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ו 10.08.2016

יו"ר הקו המאחד: "הרבי הוא ההשראה שלנו"

יו"ר "הקו המאחד" מר ישראל שיינפלד בראיון ל-COL על ההשראה שקיבל מהרבי וחסידות חב"ד לפעילותו הענפה: "כשהגעתי ל-770 ראיתי שמגיעים אנשים שונים עם מכנסיים שחורות או מכנסי ג'ינס – וכולם מתקבלים בברכה ומרגישים בבית" ● בפנים: גלריית תמונות מיום הכיף שארגן "הקו המאחד" למאות ילדים חולים בספארי ברמת-גן לראיון המלא ותמונות
יו
למעלה מעשור פועל "הקו המאחד" – ארגון החסד הארצי ששם לו למטרה לשמח ילדים חולים ולתת מענה בתחום שבתי הרפואה הרשמיים אינם מעניקים. "מחקרים רבים מוכיחים שעיקר רפואת החולה תלויה במידת מצב הרוח שלו ובאמון הנפשי בתהליך ההבראה", אומר מייסד הארגון והכוח המניע שלו ר' ישראל שיינפלד, בשיחה עם COL.

"לפני חודשיים הבאנו קבוצה גדולה של חולים לטיול מאורגן בניו-יורק. כשהגעתי ל-770, ביחד עם כמה מהורי החולים, הבחנתי בתופעה מאוד מיוחדת, שלא מוכרת לי ממקומות אחרים. מגיעים אנשים עם פרטי לבוש שונים, עם זקן או בלי, עם פאות ארוכות או קצרות, מכנסיים שחורות או מכנסי ג'ינס – וכולם מתקבלים בברכה ומרגישים בבית. אף אחד לא מסתכל עליך מוזר. זה הנוף הטבעי של המקום.

"זה הזכיר לי את המטרה שלנו ב'קו המאחד', אשר כשמו, הוא אינו מבדיל בין סוגים שונים של חולים, ואנו מקדישים את אותה מסירות עבור כל חולה שלא יהיה. הרבי מליובאוויטש חינך אותנו מהי התמסרות עבור הזולת. הרבי הוא ההשראה שלנו", אומר מר שיינפלד.

רק השבוע, ביום שני, ארגן שיינפלד אירוע ענק – יום כיף בספארי למאות ילדים חולים, בהשתתפות נשיא הארגון הרב הראשי לשעבר ישראל מאיר לאו, ואמנים רבים שהגיעו להביע את תמיכתם בארגון בהתנדבות מלאה, ושימחו את הילדים במשך כל היממה.

לסיום מבקש מר שיינפלד להודות לחסידי חב"ד התומכים בארגון: "הזכרנו את הרבי, אך אי-אפשר שלא להזכיר את החסידים שלו, שבכל אירוע מגיעים ומעניקים סיוע בכל המצטרך החל מהפקת האירוע וכלה בתפעולו ברגע האמת. באופן אישי אני רוצה להודות לחברת ההפקות 'צבעים' של הת' מני לרר והת' ישראליק נאבול שהפיקו את יום הכיף והאירוע שבמהלכו".

הצלמים חיים טויטו ונתן איבגי מגישים גלריית תמונות:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.