מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ו 10.08.2016

ה' מנחם אב: אוהל הכנסת אורחים מיוחד ומפואר בצפת

לכבוד יום ההילולא של האריז"ל בה' מנחם אב בשנת הקהל, בה מלאו 40 שנה להוראה המיוחדת של הרבי מליובאוויטש לעלות ולהתכנס בציון האריז"ל ביום זה, יזמה אגודת קרית חב"ד בצפת הקמת "אוהל הכנסת אורחים - חב"ד" לאלפי האורחים שהגיעו להשטתח על הציון ● האוהל המרווח והממוזג הוקם בכניסה הראשית לבית החיים, והוגשו בו במשך 24 שעות ברציפות ארוחות חמות ללמעלה מ-5,000 סועדים ● מתחם נפרד באוהל הוקצה גם לנשים, שנהנו גם הם מהכנסת האורחים והסעודה המכובדת  אוהל הכנסת אורחים
ה' מנחם אב: אוהל הכנסת אורחים מיוחד ומפואר בצפת
לכבוד יום ההילולא ה' מנחם אב בשנת הקהל, בה מלאו 40 שנה להוראה המיוחדת של הרבי מליובאוויטש לעלות ולהתכנס בציון האריז"ל ביום ההילולא, יזמה אגודת קרית חב"ד בצפת הקמת "אוהל הכנסת אורחים - חב"ד" לאלפי האורחים שהגיעו להשטתח על ציונו של האריז"ל ביום ההילולא.

האוהל המרווח והממוזג הוקם בכניסה הראשית לבית החיים, והוגשו בו במשך 24 שעות ברציפות ארוחות חמות ללמעלה מ-5,000 (!) סועדים. מתחם נפרד באוהל הוקצה גם לנשים, שנהנו גם הם מהכנסת האורחים והסעודה המכובדת.

האלפים הרבים שפקדו את האוהל, אם לארוחה מלאה, אם לשתיה חמה או קרה, אם למנוחה באוהל מרווח וממוזג ואם ללימוד ואמירת תהילים, לא הפסיקו להודות ולהלל את חב"ד ואת הרבי על היוזמה המבורכת של שלוחי הרבי בצפת.

בנוסף, על מסך ענק שהועמד ליד האוהל, ובשעות היום בתוכו, הוקרנו מראות קודש מהרבי, ומאות רבות של ספרי חסידות בסיסיים נמכרו במחירים מוזלים.

את הפעילות המבורכת ניהל השליח הרב חיים קפלן, בעזרת המועצה הדתית בצפת והיא הוקדשה לזכותו של ר' חיים צבי בן שולמית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.