מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ו 10.08.2016

חידוש בימי העיון של 'אור חיה': שיעורים גם לנשים צעירות

יומו השני של ימי העיון של 'אור חיה', המרכז העולמי לאשה היהודיה נפתח באולמי גוטניק בירושלים, כאשר אלפי נשים מכל רחבי הארץ הגיעו גם ליום השני. החידוש השנה, כאשר ביום השני נערך בוקר לצעירות ששילב את התוכנית השנתית 'פנים בפנים' לבין סדנאות ושיעורים המתאימים לצעירות ונשים מכל רחבי הארץ   חידוש בימי העיון של 'אור חיה'
חידוש בימי העיון של 'אור חיה': שיעורים גם לנשים צעירות
יומו השני של ימי העיון של 'אור חיה', המרכז העולמי לאשה היהודיה נפתח באולמי גוטניק בירושלים, כאשר אלפי נשים מכל רחבי הארץ הגיעו גם ליום השני. החידוש השנה, כאשר ביום השני נערך בוקר לצעירות ששילב את התוכנית השנתית 'פנים בפנים' לבין סדנאות ושיעורים המתאימים לצעירות ונשים מכל רחבי הארץ.

הבוקר נפתח בגולת הכותרת של שלושת ימי העיון, נאומו של הרב ראובן וולף ראש ארגון מעיין ישראל בארה"ב, שנשא דברים בנושא 'אמונה וביטחון כמדד לחיי גאולה - באור החסידות'. לאחר מכן נשא דברים הרב שניאור זלמן אשכנזי רב בית הכנסת המרכזי בראשל"צ שעסק בשאלה האם הצלחה מעניקה ביטחון או הביטחון מביא הצלחה. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי מרא דאתרא דק"ק חב"ד ברחובות ומזכיר בית דין רבני חב"ד, שדיבר על מידת הביטחון על פי הוראותו של הרבי. לאחר ארוחת צהריים מפוארת נשא דברים הרב נדב כהן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.