מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ו 09.08.2016

שבת מרוממת בציון הרשב"י לתלמידי ישיבת תות"ל קרית גת

בשבת האחרונה, פרשת מסעי, על פי הוראתו של הרבי להרבות בכינוסי אחדות בשנת-הקהל ולרגל סיומה של שנת הלימודים, עלתה ישיבת תומכי תמימים בקרית גת, על כל תלמידיה, יחד עם ראש הישיבה הרב משה הבלין, הר"מים, המשפיעים והמנהלים, ל'שבת-הקהל' מרוממת בציון רשב"י במירון ● סיקור מיוחד, תמונות  שבת מרוממת במירון
שבת מרוממת בציון הרשב
תמונות:באדיבות המצלם (צולם לאחר צאת השבת)


בשבת האחרונה, פרשת מסעי, על פי הוראתו של הרבי להרבות בכינוסי אחדות בשנת-הקהל ולרגל סיומה של שנת הלימודים, עלתה ישיבת תומכי תמימים בקרית גת, על כל תלמידיה, יחד עם ראש הישיבה הרב משה הבלין, הר"מים, המשפיעים והמנהלים, ל'שבת-הקהל' מרוממת בציון רשב"י במירון.

תלמידי הישיבה התאספו ללימוד ולתפילות השבת בחדרי התפילה שעל יד ציון רשב"י, וכל באי הציון הרבים זכו לשמוע רעיונות משיחות הרבי, להשתתף בסדר הניגונים ולהצטרף לתפילה חסידית של תלמידי תומכי תמימים.

כך גם בליל וביום השבת ערכו תלמידי הישיבה סיום מסכת על יד הציון, כהוראת הרבי לערוך סיומים בימי בין המצרים.

הנהלת הישיבה לא חסכה מאמץ לארגן את הכל על הצד הטוב ביותר, החל מחדרי האירוח הנוחים ואולם האכילה המרווח, ועד הסעודות העשירות.

על התנהלות השבת ניצחו התלמידים-השלוחים, וכך נהפכו סעודות השבת להתוועדויות מלאות חיות. בליל השבת ישבו הצוות והתלמידים עד השעות הקטנות של הלילה, ושוב למחרת ביום השבת התוועדו הבחורים והמשפיעים עד לשעת מנחה.

היה ניתן לראות בחוש את החיבה והחיבור שבין צוות הישיבה והתלמידים, שבשקיקה בלעו כל מילה שיצאה מפיהם של הר"מים והמשפיעים שהתוועדו יחדיו.

הצוות והתלמידים שבו מהשבת הנפלאה בהתרוממות הרוח, כשכולם פה אחד מודים שהאווירה המיוחדת נחקקה עמוק בלב כולם, ואין ספק שהשבת הוסיפה אצל כולם חיות חסידית, ואת השפעותיה ניתן יהיה לראות במשך השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.