מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ו 09.08.2016

ישיבת "חנוך לנער" מסכמת שנה לימודית וחסידית מוצלחת

ישיבת "חנוך לנער" בצפת מסכמת שנה לימודית וחסידית מוצלחת, במעמד הסיום שהשאיר רושם רב על המשתתפים, התמימים וההורים שהגיעו מכל הארץ ● במהלך המעמד הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים מתמימים המספרים בגוף ראשון על התהליכים העוברים על בחור בישיבה מהרגע בו מתחילה השנה עד לסיומה   ישיבת "חנוך לנער"
ישיבת
צילום: זהר רווס
מעמד הסיום בישיבת חנוך לנער צפת השאיר רושם רב על המשתתפים, התמימים וההורים שהגיעו מכל הארץ.

המעמד שלראשונה נערך באולם בית יגאל אלון המפואר המתאים לכינוסי ענק, וזאת מפאת ריבוי התלמידים השנה כ"י, התקיים ברוב פאר והדר, אך לא פחות מכך, מלא בתוכן יצוק שניסה ולו במקצת להטעים למשתתפים את העובר בין כתלי הישיבה במשך השנה.

במהלך המעמד הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים מתמימים המספרים בגוף ראשון על התהליכים העוברים על בחור בישיבה מהרגע בו מתחילה השנה עד לסיומה. על תכניות הלימודים המיוחדות ועל כל הגישה המיוחדת והיוצאת דופן הנהוגה בישיבה כדבר מובן מאליו.

לאחר מכן עלה נציג הבחורים הת' שמואל סתהון שבדברים היוצאים מהלב הודה על שלוש שנים נפלאות שעשה בישיבה וששינו אותו לטובה באופן מיוחד

נציג ההורים הרב פורסט הביע את רחשיו ורחשי ההורים, על העבודה המסורה שלמעלה מהמקובל, על ההתקדמויות בכל התחומים ועל היכולת המיוחדת של הישיבה להסתכל על כל תמים ותמים כמשהו אישי שלא מוותרים על האפשרות להעלות אותו עוד ועוד.

קטע מרגש היה הרגע בו נקראו המצטיינים לעלות ולקבל את תעודות ההצטיינות, כשדגש מיוחד הושם שבכל שיעור נבחרו המצטיינים לפי רמת ההתקדמות האישית שלהם על פי נקודת המוצא בה התחילו, אלו הוכרזו כמצטייני הכיתות וכחתנים שמהם יראו וכן יעשו.

קטע מרגש נוסף היה מעמד חלוקת תעודת ההצטיינות לשלושים תמימים ששקדו במשך השנה בלימוד ההלכה בהלכות כשרות ונבחנו בהצלחה רבה אצל הרב ביסטריצקי שליט"א, רב הקהילה ואחראי מחלקת הכשרות בצפת, שהתפעל באופן מיוחד מידיעות הבחורים והיכולת ליישום הלימוד בשטח היומיומי הרבה מעבר למקובל. הרב טרח והגיע במיוחד למעמד על מנת לשאת דברים ולחלק לכל תמים באופן אישי את תעודת ההצטיינות שלו.

ולבסוף, עלו ועמדו התמימים משיעור ג' שבמשך השנה האחרונה עמלו ויגעו בלימוד שחיטה, הן ברמה העיונית והן ברמה המעשית, על ידי שוחט מומחה שליווה את כל התהליך, ולאחר לימוד ההלכות ברמה הכי גבוהה ובמיומנות העמדת סכין ועמידה ביעדים הכי מחמירים עד לשחיטות בפועל בהצלחה כנדרש, סיימו התמימים את התהליך על ידי בחינה אצל רבה הראשי של נצרת-עלית הרב ישעיהו הרצל שליט"א, שבמשך כל שעות המבחן התפעל מרמת הלימודים של הבחורים.

בסיום המעמד התקיים מעמד נפרד סביב שולחנות ערוכים למסיימי שיעור ג' יחד עם הוריהם בשטח הישיבה, במהלכו הודו ההורים והתלמידים לצוות הישיבה ומתוך שמחה וטוב לבב קיבל כל אחד שי אישי וברכת הצלחה להמשך דרכו.

צוות הישיבה מסכם בסיפוק את האווירה המיוחדת ששררה בישיבה עד היום האחרון של הלימודים, אווירה של לימוד והכנה רצינית לשנה הבאה, כשהבחורים מנצלים כל רגע ללימוד ולהשקעה בנושאים החסידיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.