מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ו 07.08.2016

ערד: תלמידי הישיבה בבאר שבע בשבת גיבוש עוצמתית

השבת (מסעי) יצאו תלמידי הישיבה קטנה בבאר שבע, יחד עם התלמידים השלוחים, רבני הישיבה ומשפיעיה, לשבת גיבוש והתאחדות בבית הארחה המפואר "מרגוע" בעיר ערד  שבת גיבוש עוצמתית
ערד: תלמידי הישיבה בבאר שבע בשבת גיבוש עוצמתית
השבת (מסעי) יצאו תלמידי הישיבה קטנה בבאר שבע, יחד עם התלמידים השלוחים, רבני הישיבה ומשפיעיה, לשבת גיבוש והתאחדות בבית הארחה המפואר "מרגוע" בעיר ערד.

בערב שבת התפרסו תלמידי הישיבה למבצע תפילין ברחבי העיר ערד, שבמהלכם תלמידי הישיבה הניחו וזיכו במבצע הנחת תפילין למאות מתושבי העיר.

עם בואם של תלמידי התמימים למלון התפעמו אורחי המלון מהעובדה שלא בזבזו התלמידים רגע, ומיד ישבו התמימים בסדר לימוד מיוחד של שיחות הרבי כהכנה לשבת קודש. אחרי הסדר לימוד, נערך שיעור מיוחד על שיחה של הרבי מפי הרב ראובן שיחי' סויסא, במהלך השיעור נכחו רבים מאורחי המלון שהתרשמו עמוקות מהמפגש עם תמימים בתומכי תמימים.

במהלך השבת, לאחר סעודות השבת, נערכו התוועדויות חסידיות פעילות כשבמהלכם הרב דב בער שיחי' דלווין יחד עם המשפיע הרב משה חיים שיחי' טויסטר, הפליאו לדבר על מהותו של תמים בתומכי תמימים, תוך מתן דגש על חשיבות ניצול הזמן בבין הזמנים, כשלאחריהם הרב ניצן שיחי' חלק, מנהל הישיבה, עורר בחום על התקשרות לרבי, לימוד תורתו וקיום הוראותיו.

את השבת המרוממת חתמו תלמידי הישיבה בסדר ניגונים מרגש שסחף אחריו את הקהל, שלא נשאר אדיש והצטרף במהרה לשירה ולריקוד החסידי התוסס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.