מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ו 07.08.2016

שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך חב"ד אשקלון

במקביל לפעילות קיץ נרחבת של קייטנות לכלל הגילאים ובהשתתפות של כ-800 מילדי אשקלון, בהנהלת מוסדות חב"ד אשקלון נערכים לפתיחת שנה"ל בשיפוץ נרחב של גני הילדים ובתי הספר, ולקראת שנה"ל תשע"ז גני הילדים ובתי הספר עוברים שיפוץ ואבזור מחדש בעלות של כחצי מליון ש"ח לרווחתם של התלמידים  שיפוצים נרחבים
שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך חב
במקביל לפעילות קיץ נרחבת של קייטנות לכלל הגילאים ובהשתתפות של כ800 מילדי אשקלון, בהנהלת מוסדות חב"ד אשקלון נערכים לפתיחת שנה"ל בשיפוץ נרחב של גני הילדים ובתי הספר.

מוסדות החינוך של אגודת חב"ד אשקלון בראשות השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם מנדל ליברמן כוללים: 5 כיתות מעון, 18 גני ילדים, 2 גנים לחינוך מיוחד, בתי ספר יסודיים לבנים ולבנות, תיכון לבנות וישיבה הראלית, בהם לומדים למעלה מ1600 תלמידים ותלמידות בלעה"ר, המגיעים מכל שכונות העיר ואף מחוץ לאשקלון.

" אנו חווים ב"ה בכל שנה גידול מתמיד במספר התלמידים ובשנים האחרונות אנו פותחים כיתות מקבילות, וזאת אודות להשקעה החינוכית ורוח השליחות המלווה את המנהלים וצוותי ההוראה. מוסדות החינוך שלנו קנו את שמם הטוב בקרב התושבים ובמחלקת החינוך בעיריית אשקלון בעבודה יסודית ומקצועית", אומרים בהנהלת חב"ד אשקלון.

לקראת שנה"ל תשע"ז גני הילדים ובתי הספר עוברים שיפוץ ואבזור מחדש בעלות של כ500,000 ש"ח לרווחתם של התלמידים. במתחם בית הספר "אור מנחם" והישיבה הראלית נערך שיפוץ נרחב של החצר והסדרה בטיחותית של חניית הרכבים ותנועת האוטובוסים המסיעים את התלמידים.

לדברי הרב שמואל גרוזמן מנכ"ל אגודת חב"ד אשקלון: "בעבודה משותפת עם מנהלי מחלקת החינוך המעריכים את ערכי והישגי החינוך של חב"ד, הגענו לשיתוף פעולה מעולה ולמימון של חלק גדול מעלויות השיפוץ.

בימים הקרובים יחלו ימי ההערכות ואספות הכנה לכלל הצוותים החינוכיים, מתוך הכרה בגודל האחריות בחינוך ילדי ישראל ובשליחות החשובה בשדה החינוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.