מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״ו 05.08.2016

בפעם ה-11: קעמפ ״גן ישראל -השלוחים הצעירים״

בסימן ״הקהל את העם״ יפתחו שערי קעמפ ״גן ישראל -השלוחים הצעירים״ בפעם ה-11 ברציפות ● השנה, לרגל שנת ״הקהל״, הוחלט בהנהלה לקדם צעד אחד קדימה את הקעמפ, על מנת שיהווה סדן אמיתי לגידול שלוחים ● התגובות מהשלוחים בארץ הקודש חמות ונלהבות, והם מודים לרב יוסף יצחק אהרונוב ולרב נפתלי ליפסקר על אירגון הקעמפ לילדי השלוחים   קעמפ ״גן ישראל -השלוחים הצעירים״
בפעם ה-11: קעמפ ״גן ישראל -השלוחים הצעירים״
בסימן ״הקהל את העם״ יפתחו שערי קעמפ ״גן ישראל -השלוחים הצעירים״ בפעם ה-11 ברציפות.

עשור שלם של מחנה קיץ מיוחד במינו, שהיווה חממה חסידית למאות שלוחים צעירים, גידל וטיפח בהם את מעלתם בתור בניו של כ״ק אדמו״ר, וכמובן סיפק הנאה גשמית מרובה לילדים שגרים בכל השנה הרחק מן החברים.

השנה, לרגל שנת ״הקהל״, הוחלט בהנהלה לקדם צעד אחד קדימה את הקעמפ, על מנת שיהווה סדן אמיתי לגידול שלוחים.

כל מי שביקר אי פעם בשטח מחנה הקיץ, הרגיש במהרה את האווירה המיוחדת. אמנם בכל ״גן ישראל״ חיים ילדי צבאות ה׳ 24 שעות סביב התקשרות, מעמיקים בלימוד סוגיות בחסידות ומתפללים בחיות, אך בקעמפ ״השלוחים הצעירים״ נוסף נופך חדש.

התגובות מהשלוחים בארץ הקודש חמות ונלהבות, והם מודים לרב יוסף יצחק אהרונוב ולרב נפתלי ליפסקר על אירגון הקעמפ לילדי השלוחים.

כבר ממבט ראשון ניכרת הייחודיות של ילדים אלו. ״עלי ועל צווארי״ התבטא עליהם רבינו. הם-הם מפריחי השממה ומקדשי שם שמים ביישובים ובקיבוצים, בשכונות ובקמפוסים. עליהם מסתכלים יהודים מבוגרים ששכחו מהו ״שמע ישראל״ וכיצד נוטלים ידיים, והם, ילדים רכים, מכירים בתפקידם ומלמדים את ההמון מהי אהבת השם.

הם לא משתתפים בהתוועדויות של ״המרכזי״ ולא פוגשים מידי יום ב״תמים״ מן המניין. הם חווים את הקשיים הגשמיים והרוחניים של אבא השליח, כשעליהם מתווספים קושי הנתק מהחברים ומסביבה חסידית. והם נושאים בגאון את הלפיד. הם יודעים שבעוד כמה שנים, גם הם יצאו לשליחות וימשיכו את המסורת. עד לתיקון עולם.

ועד אז, פעם בשנה הם מתאספים, פוגשים בחבריהם למשימה, מתמלאים בכוחות ומתחזקים בהבטחה. כי ילדי השלוחים לרגע לא נחים.

זהו הבית שלהם. בית שמגדלין בו שלוחים, והשנה, הם יתקהלו בלב המדבר הצחיח, המסמל יותר מכל את כוחו של ילד יהודי להפריח את השיממון. מדימונה תצא אורה. בדימונה תבוא הבשורה. כי ילד, תמיד חוזר הביתה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.