מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״ו 05.08.2016

אורח הכבוד ב"ירחי כלה": ראש ישיבת "כסא רחמים"

ההכנות לקראת המעמד הארצי הגדול של ה"ירחי כלה" השישי צוברות תאוצה, וכעת נודע כי אורח הכבוד במושב המרכזי יהיה ראש ישיבת "כסא רחמים" ● כפי שפורסם, הנושא המרכזי של ה"ירחי כלה" הארצי השנתי, שייערך בעוד שבועיים וחצי, ביום ראשון י"ז מנחם אב, בהיכל ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד, הוא ציון מאה וחמישים שנה להסתלקות כ"ק אדמו"ר ה"צמח צדק"  לפרטים המלאים
אורח הכבוד ב
ירחי כלה' אשתקד, והכרזה שפורסמה לרגל המעמד הקרוב (ארכיון COL)

ההכנות לקראת המעמד הארצי הגדול של ה"ירחי כלה" השישי צוברות תאוצה, והיום נודע כי אורח הכבוד במושב המרכזי יהיה הגאון הגדול ראש ישיבת "כסא רחמים".

כפי שפורסם, הנושא המרכזי של ה"ירחי כלה" הארצי השנתי, שייערך בעוד שבועיים וחצי, ביום ראשון י"ז מנחם אב, בהיכל ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד, הוא ציון מאה וחמישים שנה להסתלקות כ"ק אדמו"ר ה"צמח צדק".

המושבים המרכזיים של המעמד השנתי יעסקו בעיון ובפלפול בהיבטים השונים בים תורתו של ה"צמח צדק". בשעות הערב ייערך המושב המרכזי "צמח צדק – הלכה למעשה", כאשר רבנים וגדולי תורה מחוגים שונים יעסקו בתורתו של ה"צמח צדק" בהיבט של הלכה למעשה.

אורח הכבוד במושב זה יהיה הגאון הגדול ראש ישיבת "כסא רחמים", אשר רבבות יהודים נשמעים לפסקיו ונוהרים לשיעוריו. ראש הישיבה ישא דברים בתורתו של אדמו"ר ה"צמח צדק" בהיבטים הלכתיים שונים.

כזכור, מעמד ה"ירחי כלה" הוא מהמעמדים שהיו חביבים ויקרים במיוחד לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, אשר כדברי הרבי בעניין לרב אברהם הרשברג, רבה הראשי של מקסיקו על השתתפותו ב"ירחי כלה" תשד"מ, "הנני מחבב מאוד את העניין בכללות והרי זה מכבדו, (בחייו ו)גם לאחר מותו ועל-ידי תורה הוא כבוד הכי גדול".

ראשי הישיבה וחברי ההנהלה קוראים לציבור הרחב, בעלי בתים ותופסי תורה כאחד, וכן אל בוגרי הישיבה ברחבי הארץ, להקדיש את מחופשת הקיץ את יום שבעה עשר כיום שכולו תורה ולהשתתף במעמד זה, אשר מעמד זה הווה בשנים שעברו הזדמנות פז עבור כל אחד לשוב ולהתבשם מניחוח הישיבה הקדושה, בהאזנה לשיעורי תורה מפי טובי מגידי השיעורים והרבנים בנושאים המגוונים שנבחרו, ולטעום את טעמה של "תומכי תמימים", ובד בבד להתעשר במלוא חופניים של תוכן עיוני מעמיק ומרתק, לכבודו של בעל ההילולא, ולנחת רוח לבנו, הרבי נשיא דורנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.