מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״ו 05.08.2016

רוצים לטוס לרבי עם אור החסידות? עכשיו זה הזמן לארוז מזוודות

את מסורת ההגרלות של ארגון אור החסידות, כולם מכירים • בכ"ד אב תיערך ההגרלה השנתית על כרטיסי טיסה לרבי לכל המשפחה • השתתפתם כבר? תתחילו לארוז! אולי הפעם זה שלכם  לפרטים מלאים ולהרשמה להגרלה
רוצים לטוס לרבי עם אור החסידות? עכשיו זה הזמן לארוז מזוודות
זו כבר שנה שלישית ברציפות שבה נערכת ההגרלה הגדולה של ארגון אור החסידות על כרטיסי טיסה לכל המשפחה לחצרות קודשנו. כעת, נכנסת ההגרלה השנתית לישורת אחרונה לקראת ההגרלה שתיערך בתאריך כ"ד אב.
במסגרת קמפיין ההגרלה, הפתיעו השנה ב'אור החסידות' עם הגרלת בונוס על זוג כרטיסי טיסה לרבי למקדימים להצטרף. בהגרלה שנערכה בחודש סיון, לקראת ג' תמוז זכתה משפחת חבקין מלוד.
כאמור, בעוד פחות מחודש, תיערך ההגרלה הגדולה על כרטיסי טיסה לכל המשפחה. ההשתתפות בהגרלה, הינה באמצעות תרומה על סך של 180 ₪ (מסלולים נוספים: 300 ₪ - 3 כרטיסי הגרלה, 770 ₪ - 10 כרטיסי הגרלה)

התרומה מיועדת לפעילות הפצת המעיינות של ארגון 'אור החסידות', המפיץ את תורתו של הרבי באלפי עותקים, מידי שבת באמצעות חוברות 'לקראת שבת', בריכוזי חב"ד ובריכוזים חרדיים בארץ ובעולם, וגם באמצעות דפי 'שיחת היום' בקהילות אנ"ש, בתי חב"ד, ובעוד מאות בתי כנסת ברחבי הארץ.

לדברי הנהלת 'אור החסידות': ההשתתפות בהגרלה מעניקה הזדמנות חד פעמית לחוויה ייחודית של התקשרות, כאשר טסים יחד עם כל המשפחה לחצרות קודשנו, ובה בעת לתמוך בפעילות הפצת המעיינות והפצת תורת הרבי לקהלים נרחבים ומגוונים.

להשתתפות בהגרלה לחצו כאן, או חייגו עכשיו לטלפון: 03-3745979

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.