מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ו 03.08.2016

זה אפשרי: חופשה בשלוש מדינות (פ)

עדיין מתלבטים לאיזו חופשה כדאי לצאת? מהיום, לא עוד ● אורון תיירות ונופש, מציעה לקהל אנ"ש את החופשה המושלמת. גם חוויה אתגרית, גם יעדים פופולאריים ומרהיבים, גם כשרות מהודרת עם כל ההידורים והכי חשוב, מחיר אטרקטיבי ומנצח ● השנה תוכלו לבחור בין שני יעדים מרכזיים: בולגריה וספרד ● החופשה בספרד אגב, מציעה לכם גם את אנדורה וגם את צרפת לפרטים מלאים
זה אפשרי: חופשה בשלוש מדינות (פ)
חברת אורון נופש ותיירות היא מהוותיקות בנוף התיירות בארץ, ולה ניסיון עשיר בארגון חופשות בארץ ובחו"ל, מתוך הקפדה ושימת לב על הצרכים המיוחדים של הציבור החרדי. החל מכשרויות מהודרות למזון, וכלה בתנאים סביבתיים ובבחירת מלונות שלא יהוו מכשול בכל הקשור לשמירת שבת כהלכתה.

רמת השירות הבלתי מתפשרת של אורון תיירות ונופש ידועה כגבוהה במיוחד, והיא זו המקנה לה את הזכות לשרת את משרד הביטחון, משטרת ישראל וחברות רבות במגזר העסקי הישראלי, שבוחרים באורון תיירות ונופש פעם אחר פעם כחברת התיירות המובילה בציבור הדתי והחרדי.

השנה, מציעה חברת אורון תיירות ונופש, נופש מושלם בבולגריה הקרובה. ובספרד.

בולגריה הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירות נחשק וזאת מכמה סיבות. מיקום גיאוגרפי מרהיב, נופים עוצרי נשימה של כל אזור הבלקן, עתיקות ומודרניזציה שמשולבים בה יחדיו, כך שבשנת 2014, ביקרו בבולגריה למעלה משבעה מיליון תיירים!

המלון שנבחר בקפידה לחופשה זו הינו מלון ספא אופוריה קלאב הוטל המוקם באתר הנופש ההררי בורובץ, שזכה בפרסים יקרי ערך ובדירוג גבוה במיוחד בקרב מיליוני מטיילים, שבחרו בו כמלון האטרקטיבי ביותר לחופשה בבולגריה. המלון שממוקם בנוף הררי עוצר נשימה הממוקם כאלף וחמש מאות מטרים מעל גובה פני הים, מציע חדרים מרווחים ומפוארים וסוויטות רחבות ידיים המצוידות בריהוט מודרני ועכשווי, לצד מתקני נוחות וספורט מתקדמים ובריכות ספא חדשניות.

גם על האוכל לא התפשרו באורון תיירות ונפוש, ובחרו בשבילכם תפריט מנצח לארוחות כולם שיהיו בכשרות גבוהה ומהודרת. בחופשה בבולגריה, תוכלו ליהנות מבשרים שחיטת ליובאוויטש ומוצרי מהדרין, כשההשגחה כולה מנוהלת בידי שליח חב"ד הראשי בבולגריה הרב יוסף סלמון שליט"א.

החופשה בספרד מיוחדת במינה, כשהיא מזמינה אתכם לגלות שלוש מדינות בביקור אחד! לחוות את המקומות הקסומים בברצלונה, לטייל משני עברי הפירנאים, הצרפתיים והספרדיים, בלב ההרים כאשר מסביבכם נוף עוצר נשימה. להכיר מקרוב את חיי היהודים באזור בהווה ובעבר. גם בחופשה בספרד תוכלו ליהנות מבשרים בשחיטת ליובאוויטש.

האטרקציות המגוונות והפעילות לילדים, לצד ההקפדה על תודעת שירות גבוהה וכשרות קולינארית בלתי מתפשרת, כל אלה ועוד, יהפכו את החופשה שלכם הקיץ למושלמת.

המחירים לחופשה בבולגריה מתחילים ב-9,999 ש"ח לזוג. ולזוג עם 2 ילדים החל מ-17,499 ש"ח בלבד.

בספרד: המחיר לזוג מתחיל ב12,999 ש"ח. כל המחירים כוללים כמובן ארוחות, העברות וטיסות.

אז למה אתם מחכים? חייגו והזמינו כעת: 072-3341643

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.