מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ו 03.08.2016

הפתעה למחנכים: הגרלה על "דולר של הרבי"

לרגל "הקהל - מחנכים הגדול" של וועידת המחנכים הכ"ח החליט יו"ר הוועידה הרב נפתלי רוט להפתיע את המחנכים ולערוך הגרלה על דולר של הרבי בין משתתפי הוועידה. הדולר נמסר לרב רוט על ידי המחנך הרב זאב קרומבי מת"ת חב"ד בצפת , בשובו מביקור בבית חיינו שזכה בגורל בוועידת המחנכים הרביעית ונבחר לנסוע לרבי בשליחות כל משתתפי הוועידה לקבל את ברכות הק' של הרבי   הפתעה למחנכים
הפתעה למחנכים: הגרלה על
לרגל "הקהל - מחנכים הגדול" של וועידת המחנכים הכ"ח החליט יו"ר הוועידה הרב נפתלי רוט להפתיע את המחנכים ולערוך הגרלה על דולר של הרבי בין משתתפי הוועידה. הדולר נמסר לרב רוט על ידי המחנך הרב זאב קרומבי מת"ת חב"ד בצפת , בשובו מביקור בבית חיינו שזכה בגורל בוועידת המחנכים הרביעית ונבחר לנסוע לרבי בשליחות כל משתתפי הוועידה לקבל את ברכות הק' של הרבי.

מארגני הוועידה מדווחים על רישום שיא לוועידה. כל המקומות במלון ובחדרי הגן מלאים עד אפס מקום. עובדה המעידה על הצורך הדחוף לשמור על עירנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר כדעת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

משתתפי הוועידה לדורותיהם מציינים שהוועידה תורמת למלא את המצברים , להתרגש מחוויה חברתית וחינוכית גם יחד. ליהנות מתכנית מרתקת, עשירה ומרגשת, חוויה עוצמתית שמלווה כל משתתף לימים רבים..

הרב נפתלי רוט מנהל הוועידה אומר: חשיבותה של הועידה מקבלת משנה תוקף, לרגל הזמנים המשתנים והאתגרים החדשים העולים ומתגברים בכל עת ובכל שעה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.