מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשע״ו 02.08.2016

הרב טרבניק: היהודים בגרמניה אומרים: "אמרנו לכם"

שליח חב"ד בעיר אולם שבגרמניה, הרב שניאור טרבניק התראיין לאתר YNET, בעקבות מתקפות הטרור הרבות בתקופה האחרונה בגרמניה, ואמר כי "באופן כללי, לאורך כל השנים האוכלוסייה המקורית שידרה כאן עסקים כרגיל, גם כשהיו אנשי משטרה שעמדו בבתי הכנסת ושמרו בתפילות. אותנו זה לא הפתיע. אנשים אומרים: 'אמרנו לכם, ידענו שזה יבוא"   היהודים בגרמניה
הרב טרבניק: היהודים בגרמניה אומרים:
שליח חב"ד בעיר אולם שבגרמניה, הרב שניאור טרבניק התראיין לאתר YNET, בעקבות מתקפות הטרור הרבות בתקופה האחרונה בגרמניה, ואמר כי "באופן כללי, לאורך כל השנים האוכלוסייה המקורית שידרה כאן עסקים כרגיל, גם כשהיו אנשי משטרה שעמדו בבתי הכנסת ושמרו בתפילות. אותנו זה לא הפתיע. אנשים אומרים: 'אמרנו לכם, ידענו שזה יבוא".

"הגרמני הממוצע בדרום-מערב גרמניה מנסה לשמור על עצמו", אומר הרב טרבניק. "הוא מתכחש למציאות, ומנסה לשדר: 'אצלי הכל בסדר. טוב לי, נוח לי, שקט. החיים טובים בסך הכל'. אנשים מנסים לשכנע את עצמם שאין קשר בין המקרים, ואין קשר לטרור".

הרב טרבניק מדגיש: "הם מתכחשים, לא אדישים. אנשים בתוך-תוכם מבינים שיש פה מציאות חדשה לטוב ולרע. הדעות חלוקות: האם אנו יכולים לנהוג אחרת? לא לקבל את הפליטים? ואולי הם לא מהווים סכנה". עם זאת, הוא מספר כי "בהחלט יש אחוזים גדולים והולכים של מי שחושבים שצריך לעשות שינוי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.