מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ו 31.07.2016

תלמידי הישיבה בנתניה העניקו את 'הגדת המלך' לרבני העיר

לציון 70 שנה להגדה של הרבי, הוציאו תלמידי ישיבת תות"ל נתניה את הספר 'הגדת מלך' שכולו מוקדש לפלפולים והערות בחיבורו זה של הרבי ● התמימים בקרו אצל רבים מרבני היהדות החרדית בנתניה, אצל הרבנים החסידיים ואף אצל גדולי התורה הליטאיים בעיר, והעניקו להם את הגדת הרבי עם הספר שהוציאה הישיבה 'הגדת מלך'  תלמידי הישיבה בנתניה
תלמידי הישיבה בנתניה העניקו את 'הגדת המלך' לרבני העיר
לציון 70 שנה להגדה של הרבי, הוציאו תלמידי ישיבת תות"ל נתניה את הספר 'הגדת מלך' שכולו מוקדש לפלפולים והערות בחיבורו זה של הרבי.

התמימים בקרו אצל רבים מרבני היהדות החרדית בנתניה, אצל הרבנים החסידיים ואף אצל גדולי התורה הליטאיים בעיר, ביניהם גם אצל הרב אברהם חיים שיינדלר שנבחר זה עתה לכהן כדיין בבית הדין הגדול בירושלים. התמימים העניקו להם את הגדת הרבי עם הספר שהוציאה הישיבה 'הגדת מלך'. כל ביקור היה מעמד של קידוש שם ליובאוויטש גדול.

התמימים פלפלו עמם בלימוד, והרבנים יצאו מגדרם בהתפעלות מרמתם הלימודית של התמימים. אל הביקור אצל הרב משה חיים לאו, למשל, התלווה גם ראש הישיבה הרב משה אורנשטיין. למחרת הביקור התקשר הרב לאו, תלמיד חכם גדול, לראש הישיבה, ו"התלונן" כי המשלחת 'חייבת' לו לילה. "חצי לילה למדתי את הגדת הרבי. לא יכולתי להפסיק.. חצי הלילה השני עבר עלי עם הספר 'הגדת מלך'"..

מספר ימים מאוחר יותר התכבד הרב לאו, והיה אף השליח להגיש ספר זה לאביו, הרב ישראל מאיר לאו. לאחר מכן, באירוע אחר, שיבח הרב הראשי את הספר ואת הישיבה.

התמימים התקבלו בכבוד גדול אף אצל האדמו"ר מצאנז שליט"א ששמע סקירה על האווירה הלימודית והחסידית המיוחדת של הישיבה, ועל מבצע 'יגיעה בתורה'.

הרב אורנשטיין חזר בפניו על רעיונות מהגדת הרבי, והאדמו"ר הביע התפעלות גדולה מגאונות הרבי. האדמו"ר ביקש לשוחח עם התלמידים בלימוד, ומאד נהנה להשתעשע עימם. "ניכרים דברי אמת" חזר ואמר. האדמו"ר קיבל לידיו גם את הספר 'אבא', סיפורים על הרבי.

בספר יש גם סיפור מרטיט הקשור באביו בעל ה'שפע חיים' זצוק"ל, והשיחה נסבה אודות מעלתם של סיפורי צדיקים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.