מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ו 27.07.2016

"נאות דאטשע" בישיבת תות"ל אלעד ● גלריה

גם השנה - ובמיוחד לאור הצלחת "מבצע תורה" שהתקיים בישיבה שבו שקדו תלמידי התמימים שי' על לימודם נגלה וחסידות, החליטה הנהלת הישיבה להוציא את התמימים לכמה ימים של לימוד וחוויה מיוחדת ●  השנה נסעו התמימים לקמפוס ב"שדמות מחולה" לשלושה ימים מלאים וגדושים בחוויות לימודיות מיוחדות מחד, ומפעילות גופנית "בריאות הגוף" מאידך  "נאות דאטשע"
גם השנה - ובמיוחד לאור הצלחת "מבצע תורה" שהתקיים בישיבה שבו שקדו תלמידי התמימים שי' על לימודם נגלה וחסידות, החליטה הנהלת הישיבה להוציא את התמימים לכמה ימים של לימוד וחוויה מיוחדת.

השנה נסעו התמימים לקמפוס ב"שדמות מחולה" לשלושה ימים מלאים וגדושים בחוויות לימודיות מיוחדות מחד, ומפעילות גופנית "בריאות הגוף" מאידך.

בשטח מלבד הלימוד העצמי של התמימים בחומר מיוחד שהוכן מבעוד מועד לכבוד הנסיעה, שמעו התמימים שיעורים מיוחדים ממרצים מבוקשים ביותר בנושאים מגוונים בליווי מצגות מיוחדות , כגון: "ההלכה כמצפן" - דגשים בתורת הרבי אודות מרכזיותה של ההלכה. "נקודות אור בשנות נשיאותו של הרבי". "לא חוזרים פעמיים על שיחה" ועוד.

כמו"כ נהנו התמימים בשעות הערב מפעילות התורמות ל"בריאות הגוף" כמו בריכה ומשחקי חשיבה מיוחדים. וכמובן התוועדויות מיוחדות עם רמ"י ומשפיעי הישיבה שנמשכו עד השעות הקטנות של הלילה.

כמו כן התקיים באחד הלילות סדר ניגונים מיוחד בחיק הטבע עם בעל המנגן ר' יוני שלמה ותזמורתו, שניגן ביחד עם התמימים ניגונים חסידיים עתיקים עד לשעות הבוקר.

התלמידים חזרו לישיבה חדורי חשק להמשיך ולהשקיע בלימודים, ומתוך הבנה עמוקה ש"אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעים גורלינו" שאנו חסידים של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.