מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ו 27.07.2016

נחשפה תשתית מחבלים שביצעה את רצח הרב מיכאל מרק

הותר לפרסום כי בס"ד בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירותי הביטחון נחשפה תשתית מחבלים אשר ביצעה את רצח הרב מיכאל מרק הי"ד ופציעת בני משפחתו לפני פחות מחודש, סמוך לישוב עותניאל ● צפו: כך התנהלו החיפושים ומעצר המחבלים דיווח, וידאו 
נחשפה תשתית מחבלים שביצעה את רצח הרב מיכאל מרק
(צילום וידאו: דו"צ)

במהלך פעילות של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל ובתום מצוד ממושך בליל אמש נהרג בחילופי אש במהלך ניסיון מעצרו מחמד פקיה, מבצע הפיגוע הרצח של הרב מיכאל מרק הי"ד.

במסגרת פעילות המעצרים מול חברי התשתית נעצר מחבלים נוספים אשר ביצעו את הפיגוע יחד ואחרים שסייעו לשניים לבצע את הפיגוע הרצחני.

במסגרת החקירה בשב"כ הוסגרו הנשק והרכב באמצעותם בוצע הפיגוע.

אחד המחבלים, נעצר והודה בחקירתו כי סייע למחבל להסתתר ולהחביא אמל"ח אשר היה ברשותו של מבצע הרצח. במקביל נעצר בן דודם של האחים, אשר מסר בחקירתו כי סייע בהלנתו של המחבל בימים לאחר הפיגוע.

כמו כן, נעצרו לחקירה קרובי משפחה נוספים אשר סייעו לו להסתתר לאחר ביצוע הפיגוע.

דו"צ: "במהלך השבועות האחרונים פעלו כוחותינו, בשיתוף השב״כ, ביהודה ושומרון תוך הפעלת יכולות מודיעיניות נרחבות, ללכידת חוליית המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי בכביש 60, בו נרצח הרב מיכאל מרק ז"ל ונפצעו אשתו וילדיו".

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון בתגובה לחשיפת החולייה: ״קיבלנו את הידיעה על תפיסתם של המחבלים ברגשות מעורבים. מחד הערכה עצומה לצה"ל על הנחישות העבודה העיקשת ועל הצלחתם להגיע אל הרוצחים. מאידך, אנחנו לא רגועים יותר ודבר זה איננו מונע לצערנו את הרצח הבא. ביצת הטרור ממשיכה לדמם כל עוד לא מפעילים אמצעים נוספים קשים מול הרוצחים עוזריהם וקרוביהם מחד ומאידך מגבירים ומרימים את ההתיישבות. בדקות אלה אני בדרכי למשפחה לבשר להם על תפיסתם של הרוצחים״.
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.