מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ו 25.07.2016

כנס השלוחים האיזורי באנגליה ● סיקור, תמונות

למעלה מ -80 שלוחי חב"ד מכל רחבי אנגליה התכנסו בבורנמות' בדרום אנגליה לכנס השלוחים האיזורי של בריטניה, ללמוד וללמד, ולקבל השראה להמשך מפעל השליחות של הרבי נשיא דורנו ● סיקור מיוחד, תמונות  כינוס באנגליה
כנס השלוחים האיזורי באנגליה ● סיקור, תמונות

הרב יונתן גולומב

"מצטיין", "מעורר השראה", "הזדמנות לפגוש ולהדביק את הפער" "כל שנה זה רק משתפר" היו כמה מן הדברים שנאמרו על ידי משתתפי כינוס השלוחים האיזורי בבריטניה.

מאורגן על ידי הרב יהודה פינק מסוליהול ואנשיו, נערך הכנס במלון Normandie בבורנמות', דרום אנגליה.

למעלה מ -80 שלוחי חב"ד בבריטניה, מניוקאסל בצפון, ועד לברייטון בדרום ובמקומות רבים באמצע, התכנסו כדי ללמוד וללמד, לספוג השראה להמשך מפעל השליחות של הרבי, ביתר שאת וביתר עז.

החל מיום יום שלישי י"ג תמוז, יום השנה לשחרור הרבי הקודם בשנת 1927 ממאסר בברית המועצות, השלוחים השתתפו במגוון שיעורים, מצגות וסדנאות שכולן נועדו לשפר את עבודתם בתחומים השונים של פעילות חב"ד. הכינוס נפתח רשמית על ידי הרב בנצי סודאק, מנכ"ל חב"ד ליובאוויטש בבריטניה.

שלוחים יכלו לבחור מתוך מגוון של סדנות שהועברו על ידי מנחים מקצועיים, כל אחד בתחומו-הוא.

הנושאים נעים בין שיפור תקשורת, שיטות יעילות לבניית שיעורים, נושאים הלכתיים, תכנון פיננסי כולל צוואות ירושות, וייפוי כוח ושיפור הבטיחות של מוסדות החינוך.

ארוחת ערב חגיגית נערכה בערב עם הנאום המרכזי של הרב יצחק שוחט השליח מ-Mill Hill אשר סיפר על השיעורים מאביו המנוח הרב עמנואל שוחט ע"ה וסיפק לנוכחים עם הרבה חומר למחשבה על תפקידו של שליח. מאוחר יותר באותו ערב, כל השלוחים התכנסו לשיא של הכינוס - ההתוועדות.

מי שריתק את הנוכחים, היה הרב לוי ויינברג, ראש ישיבה ושליח בדרום אפריקה. במשך ארבעה שעות הוא רומם את האווירה עם דברי תורה, סיפורים, תובנות זכרונות אישיים על הימים שגדל בחצר הרבי יחד עם אביו הרב יוסף ויינברג - שזכה לקירובים גדולים מהרבי.

בליווי ניגונים ואמירת לחיים, ההתוועדות הסתיימה בשעות הבוקר המוקדמות.

*

היום השני של הכינוס החל בשיעור חסידות מאת הרב יונתן גולומב ולאחר תפילת שחרית סידרה של שיעורים מרתקים. לאחר מכן ביקרו שלוחים במוסדות המקומיים בהנהלת הרב יוסי אלפרוביץ.

הרב יהודה פינק חתם את הכינוס בדברי תודה לעמיתיו בהוועדה המארגנת של על השקעתם הרבה כדי שהכינוס יוכתר בהצלחה. לדבריו, המשוב מ -80 שלוחים שנכחו היה חיובי ביותר ורבים הדגישו את חשיבות הכנס כפלטפורמה ללמידה וצמיחה.

אחרי ארוחת צהריים עשירה, בעוד רוב השלוחים עשו את דרכם הביתה בחיות מחודשת כדי להמשיך את העבודה של המשלח - הרבי, השלוחים של המכון ללימודי יהדות (JLI), התכנסו ב- Hotel Garden בניהול חב"ד בורנמות' לסמינר למידה נוסף של חצי יום.

הרב בנצי סודאק ציין, "אלה היו ימים עמוסים בתכניות מעולות, אחווה והשראה, מציידים את כולנו לחזור לקהילותינו רעננים, עם רעיונות חדשים ואנרגיה מחודשת."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.