מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ו 14.07.2016

תרומה חד-פעמית ל-20 בתי חב"ד בלבד

הבעיה ידועה: בית חב"ד פועל שנים ארוכות בישוב, אך לא מצליח לפרוץ את "חומת הקהל הקרוב", מתקשה להגיע לשכונות חדשות ולהרחבות-היישוביות המתפתחות, שם נמצא בעיקר הקהל של משפחות צעירות הנצרכות לשירותיו ● תרומה מיוחדת לבתי חב"ד מנסה לתת לכך פתרון עכשווי ● במסגרת תכנית ״מגיעים לכל יהודי״ העומדת להסתיים בימים אלו, יפתחו 20 אתרי אינטרנט לבתי חב"ד שינגישו את בית חב"ד לקהל המקומי, כשהמטרה להכיר את בית חב"ד לקהל מקומי חדש שטרם נחשף אליו  כל הפרטים
תרומה חד-פעמית ל-20 בתי חב
(אילוסטרציה: שניאור שיף)

 

הבעיה ידועה, בית חב"ד פועל שנים ארוכות בישוב, אך לא מצליח לפרוץ את "חומת הקהל הקרוב", מתקשה להגיע לשכונות חדשות ולהרחבות-היישוביות המתפתחות, שם נמצא בעיקר קהל של משפחות צעירות ומתפתחות הצריכות את שירותיו.

הפתרון ידוע גם הוא, להגיע אליהם באמצעות "רשת האינטרנט" ולהציג להם את מגוון השירותים אותם יוכלו לקבל בבית חב"ד כגון: חנוכת הבית, הכנה לבר מצווה, הכשרת מטבח, קייטנה לילדים, בדיקת ורכישת סת"ם וכד' באופן מסביר פנים ומכובד.

הקושי טמון בעיקר בביצוע מוצלח, שמצריך משאבים כספיים לא מעטים שבדרך כלל לא זמינים עבור בית חב"ד.

בתרומה מיוחדת שהתקבלה בשבועות האחרונים ע"י נדיב מאנ"ש, הוקמה תוכנית ייחודית במשרדי "שיפטמדיה - פתרונות אינטרנט" להקמה מהירה אך יסודית של 20 אתרי אינטרנט בלבד, אפקטיביים ומקודמים בגוגל, לצד תכנית שיווקית אפקטיבית.

במסגרת התכנית "מגיעים לכל יהודי" בית חב"ד יעבור אפיון יסודי של פעילותו, ותבנה עבורו תכנית פעולה שתיושם בתיאום עמו ע"י אנשי התוכנה, התוכן והגרפיקה של "שיפטמדיה" (לה ניסיון של 14 שנה בתפעול פרויקט האתרים לבתי חב"ד - "חב"ד שעל אתר", בתאום עם צעירי-אגודת-חב"ד) - כשהמטרה הראשית היא העצמת פעילות בית חב"ד וחשיפה לקהלים חדשים.

הקמת ואחזקת האתר ימומנו ע"י התורם במודל שקל-מול-שקל, כאשר לתכנית כבר הצטרפו כמה וכמה בתי חב"ד שאתריהם בשלבי הקמה שונים.

מנהלי בתי חב"ד שנרשמו לתכנית הודו לתורם הנכבד על התרומה לע"נ אביו ר' יצחק ב"ר דוד ע"ה שאין ספק שתמנף את השליחות המקומית, הרבה יותר מכל דבר אחר מבחינת עלות-תועלת.

לבדיקת זכאות בית חב"ד, ולקבלת פרטי התכנית: בטל' 054-8177068 (הודעה כתובה בלבד) או במייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.