מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ו 13.07.2016

בתי חב"ד התאחדו בהתוועדות לרגל ג' בתמוז

לכבוד ג' תמוז ארגנו בתי חב"ד ברחבי העיר רחובות התוועדות מרכזית באולמי הרימונים, בהשתתות כ-400 מתושבי העיר מקורבי בתי חב"ד, וכן השתתפו רבנים, ואישי ציבור ● אורח הכבוד היה הרב חיים יוסף אברג'ל בנו וממשיך דרכו של הרב הצדיק רבי יורם אברג'ל זצ"ל, שדיבר על אהבתו הרבה של הרבי לכל יהודי, וסיפור סיפורים הממחישים את מידת אהבת ישראל של הרבי והשפעתם של שליחי הרבי ברחבי תבל  בתי חב"ד התאחדו
בתי חב
לכבוד ג' תמוז ארגנו בתי חב"ד ברחבי העיר רחובות התוועדות מרכזית באולמי הרימונים, בהשתתות כ-400 מתושבי העיר מקורבי בתי חב"ד, וכן השתתפו רבנים, ואישי ציבור..

את ההתוועדות הנחה בטוב טעם שליח הרבי ברחובות ההולנדית הרב משה טברדוביץ, ממארגני ההתוועדות, שפתח בברכת ברוכים הבאים ובירך את כל המשתתפים שזכו להשתתף בהתוועדות שמאחדת את כל תושבי העיר, והזמין את השליח הראשי לרחובות ומנהל בית חב"ד המרכזי הרב מרדכי קסטל שליט"א לקרוא מכתב מיוחד של הרבי..

בסיום קריאת מכתבו של הרבי, הזמין המנחה את השליח הראשון לרחובות הרב שמעון שעאר שליט"א שליח הרבי בקרית משה ומערב רחובות לומר עם המשתתפים את הפרק של הרבי.

לאחר מכן צפו הנוכחים בוידאו עם מראות קודש מיוחדים מהרבי, כשמיד בסיום הוידאו הזמין המנחה את שליח הרבי לשכונת רחובות החדשה, הרב שניאור עקיבא לומר שיחה של הרבי למשתתפים, כשהרב עקיבא מסביר לקהל בבהירות את השיחה של הרבי לפרשת השבוע, וקישר זאת גם להתוועדות המיוחדת מתוך שבת אחים גם יחד..

לאחר מכן הזמין המנחה ל"משא המרכזי" את הרה"ג מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א רב קהילת חב"ד שבחן מיוחד דיבר ועורר את הציבור אודות מידת אהבת ישראל לכל יהודי שראינו אצל הרבי ואנו רואים עד היום אצל כל שליחי הרבי שפועלים מתוך אהבת ישראל, בנוסף הסביר הרב גלוכובסקי למשתתפים כיצד גם היום רואים שהרבי ממשיך ונותן כח להולכים בדרכו..

בסיום דבריו של הרב גלוכובסקי צפה הקהל במראות קודש נוספים מהרבי, וידאו מיוחד ,הרבי וארץ הקודש", התרגשות רבה ניכרה על פני המשתתפים עת צפו כולם בעידוד חזק של הרבי לתושבי ארץ ישראל - ארץ הקודש.

לאחר מכן נשא דברי ברכה חבר מועצת העיר מר אמיתי כהן שעומד לימין שליחי חב"ד במשך השנה, ואחריו בירך את המשתתפים חבר הכנסת 'עודד פורר תושב העיר רחובות שהתפעל ממסירות נפשם של שליחי הרבי ברחבי העולם למען הפצת היהדות.

בסים דבריו קם הקהל על רגליו לריקודים סוערים בליווי תזמורתו של הת' עודד קיזרמן והזמר מנחם פרנקל שניגנו ניגוני שמחה, וכך במשך דקות ארוכות האולם התמלא מעגלים רבים של ריקודי שמחה של שלוחי הרבי בעיר רחובות יחד עם משתתפי ההתוועדות..

לאחר שהתיישבו הקהל, הזמין המנחה את אורח הכבוד הגאון רבי חיים יוסף אברג'ל בנו וממשיך דרכו של הרב הצדיק רבי יורם אברג'ל זצ"ל. הרב אברג'ל דיבר על אהבתו הרבה של הרבי לכל יהודי, וסיפור סיפורים הממחישים את מידת אהבת ישראל של הרבי והשפעתם של שליחי הרבי ברחבי תבל.

בסיום האירוע הודו המשתתפים לשליחי הרבי בעיר רחובות שארגנו את ההתוועדות, ובפרט לשליח הרבי ברחובות ההולנדית הרב משה טברדוביץ שהיה היוזם והמארגן בארגון ההתוועדות החשובה, ולאחר מכן התפזרו הנוכחים לבתיהם מתוך החלטות טובות להמשיך ולסייע לפעילות האדירה שעושים שלוחי הרבי בעיר רחובות..
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.