מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ו 12.07.2016

שמחה של "הקהל" בת"ת חב"ד רחובות

אוירה חגיגית אפפה את חצר ת"ת חב"ד רחובות במסיבת הסיום שהתקיימה בסימן "שנת הקהל" ● מאות ההורים והתלמידים השתתפו בערב שכולו הוקרה על הצטיינות בשינון בע"פ, בהנהגה חסידית ובהצטיינות במבצעי צבאות ה' במשך השנה   שמחה של "הקהל"
שמחה של
אוירה חגיגית אפפה את חצר ת"ת חב"ד רחובות במסיבת הסיום שהתקיימה בסימן "שנת הקהל".

לקראת ערב, נהרו מאות ההורים והתלמידים לערב שכולו הוקרה על הצטיינות בשינון בע"פ, בהנהגה חסידית ובהצטיינות במבצעי צבאות ה' במשך השנה.

מנהל הת"ת, הרב אמיר הרץ, פתח את הערב במילות תודה להורים, למחנכים ולתלמידים על השותפות החינוכית ועל הצורך להמשיך ול"הקהיל", לאסוף ולרכז, את כל הכוחות והכשרונות ולנתבם לעבודת ה', ללימוד ולהנהגה חסידית.

הרב אלימלך שחר, מנכ"ל המוסדות, הקריא את מכתבו של הרבי מט"ו בסיון ה'תשי"א, בו הרבי הדגיש כי ימי הקיץ "אין משמעם חופש והפסק ח"ו מלימוד תורה" וקורא להמשיך ולמלא את השעות הפנויות לתורה ביתר שאת וביתר עוז.

במכתב זה הרבי גם קורא להורים "זיכרו נא כי אם אמנם תמיד אתם נושאים באחריות גדולה לבניכם בתור הורים ומחנכים גם יחד, הנה בימות הקיץ בפרט אחריות זו מוטלת בעיקר על שכמכם".

רב הקהילה, הרב הגאון הר' מ.מ גלוכובסקי שליט"א בירך את התלמידים והוריהם ומיד לאחר מכן פצחה המקהלה, בליווי תזמורת כינורות ומלודיקות, בשירת פרקו של הרבי.

במהלך חלוקת תעודות ההצטיינות, הגיע רגע מרגש בו 14 מתלמידי כיתה ז' בראשות המחנך הר' בנימין קטורזה שי', עלו לבמה לקבלת תעודות הצטיינות על השתתפות ב"מבחן רבנים" שנערך על הגמרא הנלמדת, ובראשם הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א.

לאחר הופעת התלמידים בהצגות ובשירה "הקהל בעבר ובהווה", הגיע ה"קינוח" המיוחד בו הוקרן בהקרנת בכורה הסרט "המסע לליובאוויטש", בהפקת המורה המוסיקאי החסידי ר' מרדכי ברוצקי שי',

בביצוע מאות מתלמידי הת"ת בצורה מרגשת ומעוררת השראה. אכן הורגש כי המסר "ליראה את ה' כל הימים" הופנם וחדר עמוק לכל המשתתפים בערב זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.