מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשע״ו 11.07.2016

הרב עמאר התוועד בלוד לרגל יום ההילולא

הראשל"צ הרב שלמה עמאר התוועד בבית חב"ד שערי עליה בלוד לרגל יום ההילולא  ג' תמוז, לצד השליח ורב הקהילה הרב אברהם חזן  הרב עמאר התוועד
הרב עמאר התוועד בלוד לרגל יום ההילולא
הראשל"צ הרב שלמה עמאר התוועד בבית חב"ד שערי עליה בלוד לרגל ג' תמוז.

ביום רביעי אדר"ח תמוז התקיימה בבית חב"ד שערי עליה בשכונת גני אביב בלוד, התוועדות רבת משתתפים, ליד שולחנות ערוכים, לרגל יום ההילולא ג תמוז.
במהלכה התוועדו עם הקהל, השליח ורב הקהילה הרב אברהם חזן.

הרב משה גלבשטיין מבכירי רבני הכשרות בארץ, הרב נפתלי ועקנין רב שכונת בן גוריון, השליח הרב חיים ברוד רב בית הכנסת,השליח הרב דב קוק והרב משה בובי רב בית הכנסת הספרדי. הנחה בטוב טעם הרב משה הורביץ.

אורח ההתוועדות היה הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים, הרב שלמה עמאר. הוא נשא נאום מלא רגש על גדלותו של הרבי איש האלוקים שזיכה את הרבים בעולם כולו, וציטט את האמור בספר הזהר על אתפשטותא דמשה בכל דור ודור, שהרבי הוא בבחינת משה שבדור, שמפיץ תורה בכל קצווי תבל ע"י שלוחיו, ולא יעזוב את צאן מרעיתו ופועל ישועות בקרב הארץ. ועל כך שדרגת הביטול אצל הרבי היתה בבחינת דרגת ביטולו של משה בבחינת "ונחנו מה". הראשל"צ סייר במקווה החדש הנבנה בימים אלו בצמוד לבית חב"ד, ונשא תפילה ובירך את השלוחים שיצליחו בקרוב לברך על המוגמר ועי"ז להוסיף טהרה וקדושה בשכונה.

הרב חזן העניק לראשל"צ את ספרו של אביו "המאבק והניצחון", על מאבקו לשמירת והפצת היהדות בבריה"מ.הרב עמאר הודה ברגש על קבלת הספר. במהלך ההתועדות הוקרנו קטעי וידאו מהרבי. ר' משה נוטיק הנעים את ההתועדות בניגונים חסידיים.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.