מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ו 10.07.2016

ב'ארנה': הקהל הנשים והבנות הגדול בעולם ● סיקור, גלריה

זה לא היה 'עוד כנס'. הכנס הארצי השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד, נערך השנה במעמד ענק, 'הקהל' הנשים והבנות הגדול בעולם ● הכנס האדיר, שהתקיים בסימן 'כי בשמחה תצאו', הייתה חוויה מופלאה לאלפי המשתתפות, מארג של תוכן, מופעים, סיפורים אישיים, מסרים חסידיים מדהימים, בשילוב מולטימדיה מתקדמת  כנס נשי חב"ד הארצי
ב'ארנה': הקהל הנשים והבנות הגדול בעולם ● סיקור, גלריה
תמונות: מנדי הכטמן


זה לא היה 'עוד כנס'. הכנס הארצי השנתי של ארגון נשי ובנות חב"ד, נערך השנה במעמד ענק, 'הקהל' הנשים והבנות הגדול בעולם. היה זה מחזה מפעים לראות את אלפי הנשים והבנות,שנהרו מכל קצוות הארץ וגדשו את היכל ארנה בירושלים.

הכנס האדיר, שהתקיים בסימן 'כי בשמחה תצאו', הייתה חוויה מופלאה לאלפי המשתתפות, מארג של תוכן, מופעים, סיפורים אישיים, מסרים חסידיים מדהימים, בשילוב מולטימדיה מתקדמת.

הכנס הוקדש לזכות שלום בער בן שרה סאשה דרייזין, לבריאות איתנה ולרפואה שלימה
בכניסה, קיבלו הנשים כיבוד קל ותיק אישי, ובו השי, אלבום הכנס דאשתקד. לאחר כתיבת פ"נ והשתתפות בהגרלות המכירה הסינית, נכנסו לאולם ונדהמו לגלות את תפאורת הכנס, שנבנתה בקונספט המיוחד של 'הקהל', בו נערך הכנס כולו. מהבמה שהוצבה במרכז האולם, יצאו שבילים לארבעה כיוונים, כך התכניות,המופעים שנערכו בביצוע מאות בנות יחד, ואף הדוברים, פנו לכל אחת, בכל מקום באולם. פרקי התהילים של הרבי והרבנית נקראו לראשונה מפי כל הקהל בצוותא.

תזמורת חיה של נשי ובנות חב"ד הופיעה לראשונה, והנעימה את האירוע בצלילים אמנותיים, מעוררי נשמה.

את הכנס פתחה גב' שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד במילים חמות, וקראה את מכתב הברכה ששלחה אשת ראש הממשלה, גב' שרה נתניהו, בהוקרה לנשי ובנות חב"ד. על כוח ה'הקהל' המיוחד דיברה הגב' צפורה וישצקי, יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד, שהעבירה בטוב טעם על מהות מצוות 'הקהל', העוצמה והכוח המיוחד בהתאחדות, להוספה ביראת ה'.

בסיום דבריה הזמינה גב' וישצקי את גב' שיפי נפתלין, רכזת חוג הידידות החדש של הארגון, 'הנשים מהשורה הראשונה'. גב' נפתלין סיפרה על החוג הייחודי בו נשים ממגוון גילאים וסגנונות רואות לעצמן זכות להיות שותפות בממונן במימוש רצונו הק' של הרבי, בתמיכה בפעילויות הארגון.

בקריאת מכתב הרבי למשתתפות הכנס משנת הקהל תשמ"ח, התכבדה הרבנית דבורה בוטמן, מנהלת ארגון נשי ובנות חב"ד, ששיתפה בחוויותיה האישיות מחלוקת הדולרים אצל הרבי, שאף נצפו על המסך.

את ברכת בית דין רבני חב"ד הביא הרב ירוסלבסקי, מזכיר בית הדין, במילים חמות.

את הכנס כיבדה בנוכחותה השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, שהביעה הערכתה לפועלן של נשי ובנות חב"ד מכוחו של הרבי, ושיתפה בסיפור אישי מיוחד על הקשר שלה עם הרבי.

ההרצאות המאלפות הועברו מפי ר' אבי ענבר, מנחה סדנאות לחשיבה חיובית, השליחה ונציגת נשי ובנות חב"ד בבית שאן גב' חני שמולביץ, והרב עמרם מויאל, מנחה סדנאות חוויה על פי החסידות.

אות הוקרה מיוחד הוענק לשליחה בקישינב, מולדובה, הגב' לאה אבלסקי, שממחישה בסיפור חייה שליחות מאלפת, שמחה ללא הפסקה, וגילוי תעצומות נפש מול אתגרים.

בסיפורי חיים אישיים על התמודדות עם אתגרים מתוך שמחה, שיתפו הגב' מיטל טרבלסי, הגב' שושי בן שטרית, וגב' שיינדה לואיס. סיפורי הגבורה נגעו בלב הנשים ומילאו בהשראה ובכוחות.
בין המופעים האמנותיים – המחזמר "מחפשת את האושר", מתוך המופע "מאושרת" של טלי אברהמי, בנות חב"ד במחולות מלהיבים ובשירים מרגשים, מיכל לויטין ויפוש ברכהן במופע סטנדאפ.

המעשה הוא העיקר – את החלטות הכנס, המביאות את השמחה לחיי היום יום בפועל, העבירה יו"ר הכנס הרבנית הינדה גערליצקי,. במופע הסיום פרצו המשתתפות בשירה ובריקודים נלהבים, והתחזקו במטענים של שמחה כצידה לדרך. הכנס הסתיים, אך הנשים לא רצו לעזוב, והמשיכו בריקוד ובמחול שעה ארוכה...

השמחה הגדולה בכנס היתה כעין טעימה משמחת הגאולה, שמחה בטהרתה, והיא זו שאכן תוביל אותנו מ'טעימות' לגאולה אמתית ושלמה, נאו

המכירה הסינית עדין בעיצומה, ניתן לקנות כרטיסי הגרלה במשרד נשי חב״ד 039606142 עד לתאריך י"ג בתמוז וכן ניתן להירשם למתנה שלי לרבי

קרדיטים:

יו״ר הכנס: הרבנית הינדה גערליצקי
במאי ומנהל אומנותי: רונן פלד-חדד
מפיקת המופע: נירית פלד
מפיקה בפועל: שירה פלד
הפקה ולוגיסטיקה: מיכאל כפלין
מכירת כרטיסים: צבעים תיירות והפקות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.