מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ו 10.07.2016

הראשל"צ הגר"י יוסף: "לכולנו יש הכרת הטוב לרבי ולשלוחים"

למעלה ממאה אלף איש האזינו במוצאי שבת האחרונה למשא מיוחד על דמותו של הרבי והמהפכה הרוחנית שכבשה את העולם היהודי, במסגרת השיעור השבועי בבית הכנסת היזדים בירושלים מפי הראשון לציון והרב הראשי הספרדי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף ● ״לכל נקודה שאני מגיע אליה בעולם במסגרת הביקורים בתפוצות״, פתח הראשון לציון, ״אני פוגש בשתילים המיוחדים שנטע הרבי. שתילים של מסירות נפש ושמירה קפדנית על כל סעיף בשולחן ערוך מצד השלוחים היקרים" ● הראשון לציון הזמין את הגאון הרב שמעון אליטוב רבה של מבשרת ציון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, לשאת דברי חיזוק להמונים על ההנהגה של הרבי, בנוכחתו ובהשתתפות המון מתלמידיו  לסיפור המלא, תמונות
הראשל
צילום: יחיאל אברהם

למעלה ממאה אלף איש האזינו במוצאי שבת האחרונה למשא מיוחד על דמותו של הרבי והמהפכה הרוחנית שכבשה את העולם היהודי, במסגרת השיעור השבועי בבית הכנסת היזדים בירושלים מפי הראשון לציון והרב הראשי הספרדי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף.

במרוצת השנה האחרונה, הפך השיעור במוצאי שבת לשיעור תורה הגדול בעולם כאשר ערוץ הלווין ׳דר וסוחרת׳, משדר את השיעור ל-670 נקודות בתי כנסת בישראל ובתפוצות. במקביל, השיעור משודר בחי באמצעות רדיו מורשת, רדיו קול חי ואתר כיכר השבת.

לרגל יום ההילולא ג׳ בתמוז, הזמין הראשון לציון את הגאון הרב שמעון אליטוב רבה של מבשרת ציון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, לשאת דברי חיזוק להמונים על ההנהגה של הרבי, בנוכחתו ובהשתתפות המון מתלמידיו.

״לכל נקודה שאני מגיע אליה בעולם במסגרת הביקורים בתפוצות״, פתח הראשון לציון, ״אני פוגש בשתילים המיוחדים שנטע הרבי. שתילים של אמונה בה׳ ובתורתו. שתילים של אהבת ישראל לכל יהודי. שתילים של מסירות נפש ושמירה קפדנית על כל סעיף בשולחן ערוך מצד השלוחים היקרים. מי עשה כל אלה? הרבי מליובאוויטש שבמנהיגותו הפלאית חזה למרחקים והציל בכך את ההמון שלא יתנתק ממורשתו. לכולנו יש הכרת הטוב לרבי ולשלוחים שעומדים על משמרת הקודש. מי יכול להבין מהי הקרבה של אברך שמניח את משפחתו בארץ ויוצא לארץ גזרה להשיב בנים אובדים לבית״.

במשך ארבעים דקות השמיע הרב אליטוב דברי חיזוק והתעוררות שעוררו את הציבור וחיזקו את ההמונים להתחזק בדרכיו ובהנהגןתיו של הרבי ולהמשיך להפיץ תורה ויהדות ולהכין את העולם לקבלת פני משיח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.