מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ו 07.07.2016

הרב אליטוב התרשם בביקור בישיבה במוסקבה

במסגרת ביקור של חבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמעון אליטוב בעיר מוסקבה, הגיע הרב לשוחח בלימוד עם התלמידים הלומדים בישיבה הגדולה "תומכי תמימים ליובאוויטש" ולבחון את קבוצת התלמידים הלומדים לסמיכה לרבנות   הרב אליטוב התרשם
הרב אליטוב התרשם בביקור בישיבה במוסקבה
במסגרת ביקור של חבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמעון אליטוב בעיר מוסקבה, הגיע הרב לשוחח בלימוד עם התלמידים הלומדים בישיבה הגדולה "תומכי תמימים ליובאוויטש" ולבחון את קבוצת התלמידים הלומדים לסמיכה לרבנות.

הרב הביע את התפעלותו מידיעותיהם הרחבות ותשובותיהם הבהירות, ושיבח את ההשקעה הגדולה של ראש הישיבה הרה"ת מנחם מנדל גולדברג, של הר"מ לסמיכה הרה"ת דוד רוזנצוויג, ושל מייסד הישיבה הרב והשליח הראשי הרה"ג הרב בערל לאזאר שליט"א.

בהמשך הערב ישבו התלמידים להתוועדות מיוחדת בה במשך שעות ארוכות סיפר הרב אליטוב על חוייותיו המיוחדות מהסתופפותו בחצרות קודשינו ומהקירובים הגדולים להם זכו הוא ובני משפחתו.

שמה של הישיבה הגדולה "תומכי תמימים ליובאויטש" מוסקבה יצא למרחקים כבית היוצר לתמימים ילידי מדינות חבר העמים, וכיום שלוחים רבים בערים שונות בחבר העמים הינם בוגרי הישיבה.

הישיבה ממוקמת בקמפוס יוקרתי בפרברי העיר מוסקבה, בצוות הישיבה משמשים רמי"ם ומשפיעים הידועים במסירותם והשקעתם בכל תלמיד. אל הישיבה מגיעים תלמידים רבים מכל רחבי חבר העמים, חלקם בוגרי אונברסיטאות שבחרו לעזוב הכל ולבוא להסתופף באהלה של תורה, והמבקר בה אינו יכול שלא להתפעל מפירות עבודתם הברוכה של שלוחי הרבי המפוזרים בכל מדינות חבר העמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.