מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשס״ה 02.02.2005

חברת 'גבעות-עולם' גייסה כ-24 מיליון שקל

חברת חיפושי הנפט, גבעות עולם הנמצאת בבעלות חב"דית, ואשר מחפשת נפט בין כפר-סבא לראש העין, הנפיקה בבורסה 1.8 מיליארד מניות וכ-370 מיליון אופציות של החברה, והצליחה למכור למשקיעים 99.2% ממה שהנפיקה תני גולדשטיין חברת חיפושי הנפט "גבעות עולם" השלימה היום (ג') גיוס הון של יותר מ-24 מיליון שקל בבורסה בדרך של הנפקת זכויות. החברה הנפיקה בבורסה לניירות ערך כ-1.8 מיליארד יחידות השתתפות שלה וכ-373 כתבי אופציה. 99.2% מהמניות והאופציות שהציעה החברה נוצלו או נרכשו. 6.78% מהמניות נוצלו בידי בעלי עניין בחברה, שניצלו את הזכויות שלהם במלואן בהתאם להתחייבויותיהם על פי התשקיף. החברה מתכוונת להשתמש בכסף שגייסה לקידום קידוחי הנפט שלה באזור שבין כפר סבא לראש העין.
חברת 'גבעות-עולם' גייסה כ-24 מיליון שקל
בארות נפט וגז. משמאל: ר' טוביה לוסקין אצל הרבי
החברה כבר ביצעה אשתקד 2 גיוסי הון בדרך של הנפקת זכויות, שבהם גייסה מבעלי המניות בשותפות סכום כ-17.5 מיליון שקלים בדרך של הנפקת מודעה זכויות. גבעות עולם קיבלה ממשרד התשתיות זכיון לחפש נפט בבארות מגד 2, מגד 3, ומגד 4 שבאזור כפר סבא, וביצעה כבר בדיקות היתכנות בקידוחי מגד 2 ומגד 3.

בחברה טוענים כי על פי הבדיקות, קיים בשטח מבנה נפט סגור ששטחו כ-200 קמ"ר. להערכת החברה, פוטנציאל הנפט של הקידוח מגיע לכ-956 מיליון חביות, ובהנחה ששיעור ההפקה של הנפט יהיה 20%, תצליח החברה לשאוב כ-190 מיליון חביות נפט. בחודש נובמבר 2004 החלה החברה לבצע קידוח אופקי גם בבאר מגד 4. הקידוח התבצע בשני חלקים, כאשר בחלק הראשון, שהסתיים לפני כחודש, התבצע קידוח עוקף לעומק של כ-4,525 מטרים. חלקו השני של הקידוח, שיתבצע בידי חברת קידוחים בינלאומית, יתחיל במרץ.

YNET
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.