מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ו 05.07.2016

רבני "פיקוח נפש": זוהי עת מלחמה, חייבים 'להוריד הכפפות'

ראשי ארגון הרבנים 'פיקוח נפש', המונה ארבע-מאות רבנים מכל הארץ, התכנסו לישיבת חירום בעקבות הפיגועים הקשים לאחרונה ● הרבנים ציינו, כי למעלה מתשעה חודשים דם יהודי הפך להיות הפקר בכל הארץ ומשום מה הממשלה והתקשורת מתייחסים לתקופה זו כימי שגרה ● הרבנים קובעים כי "חייבת הממשלה להכריז כי אנו כעת במצב חירום, ולכן יש לקבוע תקנות מיוחדות לשעת חירום"  לסיפור המלא
רבני
כנס רבני פיקוח נפש (ארכיון)

ראשי ארגון הרבנים 'פיקוח נפש', המונה ארבע-מאות רבנים מכל הארץ, התכנסו לישיבת חירום בעקבות הפיגועים הקשים לאחרונה. הרבנים ציינו, כי למעלה מתשעה חודשים דם יהודי הפך להיות הפקר בכל הארץ ואל אף שהם מתריעים במהלך חודשים אלו שהשעה היא שעת מלחמה והטרור האכזרי הולך ומתגבר ואינו פוסק לרגע, משום מה הממשלה והתקשורת מתייחסים לתקופה זו כימי שגרה.

באסיפה, שהיתה סגורה לתקשורת, דנו הרבנים בנושא דעת תורה במצב נורא שכזה, כאשר יום יום נרצחים יהודים, רחמנא-ליצלן.

הרבנים פסקו, כי על-פי דעת תורה, בשלחן ערוך אורח חיים סימן שכ"ט, לגבי סכנת פיקוח נפש שדוחה כל התורה כולה, חייבת הממשלה להכריז כי אנו כעת במצב חירום, ולכן יש לקבוע תקנות מיוחדות לשעת חירום:

א. כל יישוב שיצא ממנו מחבל המנסה לפגוע ביהודים, יהיה נתון בסגר מוחלט למשך שלושה חודשים לפחות, ויופעלו עליו סנקציות כלכליות קשות.

ב. מאחר ובתקשורת הישראלית נשמעים כל העת דברי הצדקה וגיבוי (בפירוש או ברמז) למעשי המחבלים, ואויבינו שומעים זאת היטב ומקבלים מכך עידוד ודחיפה, עד שהתקשורת הפכה ל"גיס חמישי" בתוככי ישראל – יש להפעיל צנזורה מלאה על תחנות הרדיו והטלויזיה, לסגור תוכניות אקטואליה וכיו"ב למשך כמה חודשים. אין ספק שללא הגיבוי של השמאל שהשתלט על המדיה בישראל – יפחת הטרור משמעותית.

מלבד זאת חוזרים הרבנים על דרישתם מממשלת ישראל, להכריז מיד על ביטול כל הסכמי אוסלו וגרורותיהם, ולקרוע אותם מעל דוכן הכנסת. על הממשלה להכריז על בניה מלאה ללא כל הגבלות בכל שטחי ארץ ישראל – כל התמהמהות מעשיית צעדים פשוטים אלו, הינה המשך עידוד הטרור על-ידי ממשלת ישראל עצמה!

הרבנים קוראים, זועקים, מתחננים, ודורשים, מראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, משרי הממשלה ומחברי-הכנסת: עת צרה היא ליעקב! אזהרות התורה מהסכנות הנוראות שייגרמו בעקבות מסירת שטחי ישראל לנכרים – הולכות ומתממשות מול עינינו יותר ויותר (חלילה וחס, היה-לא-תהיה)!!

התעשתו עכשיו והישמעו להוראות התורה, ועצרו את שפיכות הדמים ההולכת ומתגברת!

רק הליכה בדרך התורה שהיא תורת חיים, מסוגלת להפסיק את הטרור ולהביא לשלום ושלוה לעם ישראל בארצו. נסו והיווכחו!





הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.