מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ו 05.07.2016

השלוחים בירושלים שלחו אלבום לרבי

לקראת יום ההילולא ג' תמוז, שלחו לרבי השלוחים בעיר הקודש ירושלים ת"ו, אלבום מפואר תיעוד של כל תהלוכות ל"ג בעומר שהתקיימו השנה ברחבי העיר ● האלבום המפואר הונח ביום הבהיר כ"ח סיון על שולחנו הקדוש של הרבי בחדר היחידות בבית חיינו והובא ע"י הרב הלפרין אל האוהל הקדוש יחד עם דיווח ובקשת ברכה מהרבי בשם ועבור כל השלוחים להצלחה והרחבת כל הפעילויות. בהמשך יועבר האלבום לספריית אגו"ח שב-770  אלבום לרבי
השלוחים בירושלים שלחו אלבום לרבי
הרב הלפרין מניח את האלבום בחדר הרבי
לקראת יום ההילולא ג' תמוז, שלחו לרבי השלוחים בעיר הקודש ירושלים ת"ו, אלבום מפואר תיעוד של כל תהלוכות ל"ג בעומר שהתקיימו השנה ברחבי העיר.

השליח שנבחר למסור את האבלום לרבי הוא הרב יעקב הלפרין חבר מועצת העיר בעיריית ירושלים. בצעירי חב"ד בעיר אומרים כי הרב הלפרין הפועל ללא ליאות ימים ולילות כפשוטו למען כל מוסדות חב"ד ובתי חב"ד והשלוחים ברחבי העיר הינו השליח המתאים ביותר לכך. גם התהלוכות הגדולות במיוחד שהיו השנה בקשר עם שנת "הקהל" המתועדים באלבום הינם כתוצאה מפרי פעולותיו.

האלבום המפואר הונח ביום הבהיר כ"ח סיון על שולחנו הקדוש של הרבי בחדר היחידות בבית חיינו והובא ע"י הרב הלפרין אל האוהל הקדוש יחד עם דיווח ובקשת ברכה מהרבי בשם ועבור כל השלוחים להצלחה והרחבת כל הפעילויות. בהמשך יועבר האלבום לספריית אגו"ח שב770.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.