מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ו 05.07.2016

החל הכנס הארצי של נשי חב''ד בארץ הקודש ● תמונות ראשונות

לפני שעה קלה החל כנס הקיץ של ארגון נשי ובנות חב"ד בישראל ● מפגש עוצמתי שנתי של אלפי נשים לחיזוק מעמד האישה היהודיה, הופך בשנה זו, המכונה "שנת הקהל", לאירוע היסטורי ענק – רבבת נשים מתכנסות בהיכל 'ארנה' בירושלים ● סיקור ישיר ב-COL, ארנה ירושלים - חדוה רומנו ● תמונות ראשונות, וידאו  הכנס הארצי של נשי חב"ד
החל הכנס הארצי של נשי חב''ד בארץ הקודש ● תמונות ראשונות
(צילום: חדוה רומנו)

לפני שעה קלה החל כנס הקיץ של ארגון נשי ובנות חב"ד בישראל, מפגש עוצמתי שנתי של אלפי נשים לחיזוק מעמד האישה היהודיה, שהופך בשנה זו, המכונה "שנת הקהל", לאירוע היסטורי ענק – ורבבת נשים יתכנסו בהיכל 'ארנה' בירושלים.

בשעה זו, ההיכל מתחיל להתמלא אט אט, לתחילת האירוע העוצמתי.

האירוע, הנערך מידי קיץ מזה עשרות שנים, מתקיים ביוזמתו של הרבי מליובאוויטש, שהאמין מאד בכוחן ובהשפעתן הגדולה של הנשים בעם היהודי, וקרא להן להתאחד בכינוסים מיוחדים של העצמה והתחזקות בתפקידן המיוחד. השנה נערך הכינוס במתכונת מיוחדת ומוגדלת, בסימן השמחה היהודית, תחת הכותרת "ותצאנה כל הנשים אחריה בתופים ובמחולות", מתוך הפסוק ב"שירת הים" בתורה.

מארגנות הכינוס אומרות כי, "תכני הכינוס יעסקו בחובתנו להביא שמחה יהודית אמיתית, לבתינו, מכרותינו וסביבתינו. עשרת אלפים נשים תיקחנה על עצמן במהלך הכינוס אחריות אישית, שלעולם לא תישאר אף אישה לבד חלילה. בכוח האחווה הנשית להאיר כל מקום וכל משפחה באור האחדות והשמחה". הרבנית הינדה גערליצקי יו"ר הכינוס אומרת כי הדרך לכך היא ע"י שכל אשה תיקח על עצמה לקרב 10 נשים שינהלו בית יהודי עם כשרות, שמירת שבת וטהרת המשפחה ובמיוחד להשפיע על נשים אלו, לחנך את הילדים והילדות ליהדות. ככה נצליח להגיע להשפעה מתוך שמחה על מאות אלפי יהודים כן ירבו.

למעלה מ10,000 נשים וביניהן אורחת הכבוד גב' גילה גמליאל, השרה לשיוויון חברתי, כבר הבטיחו את השתתפותן בכינוס הענק בהיכל 'ארנה' בירושלים. התוכנית כוללת הרצאות, פאנלים וראיונות אישיים מרגשים, הופעות של מיטב האמניות, מופעי מולטימדיה מרהיבים, ועוד.

סיקור ישיר ב-COL, מארנה ירושלים - חדוה רומנו>>
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.