מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ו 05.07.2016

הרב אליטוב: "לרבנות אמון מלא במוסדות הרבנות ברוסיה"

אורח בקהילת חב״ד במוסקווה: הגאון רבי שמעון אליטוב, רב העיר מבשרת ציון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ● אל הביקור המיוחד התלוו המשפיע הרב שמואל וייספיש מנהל ועד וכולל 'בני היכלא' והרב שניאור זלמן משי זהב מזכיר וועדת התפוצות ● הרב אליטוב שעומד בראש ועדת רבנים וקהילות בתפוצות של הרבנות הראשית אמר בפגישה עם רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר, כי לרבנות הראשית בישראל יש אמון גדול והערכה רבה למוסדות של הרבנות ברוסיה  לדיווח המלא ותמונות
הרב אליטוב:

אורח בקהילת חב״ד במוסקווה: הגאון רבי שמעון אליטוב, רב העיר מבשרת ציון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, נחת הבוקר בבירה הרוסית לביקור בן שלושה ימים כשבמרכזו שיעורים והתוועדויות עם בני הקהילה ומקורבים וסיור מיוחד בישיבה הגדולה בעיר.

לאחר תפילת שחרית במרכז הקהילה היהודית במדינה, מרינה רושצ׳ה, נפגש הרב אליטוב עם הרב הראשי ושליח הראשי של חב״ד הגאון הרב בערל לאזר, בלשכתו ברבנות.

במשך שעה ארוכה שוחחו השניים על ההתפתחות הפלאית ביהדות במדינה בניצוחם של שלוחי חב״ד ודנו באפשרות להפעיל תוכניות השתלמות לרבני רוסיה בהתאם לרצון של הממשלה המקומית שהרבנים הרשמיים יבואו מתוך הקהילות והערים בהם הם פועלים.

הרב אליטוב שעומד בראש ועדת רבנים וקהילות בתפוצות של הרבנות הראשית אמר במפגש כי לרבנות הראשית בישראל יש אמון גדול והערכה רבה למוסדות של הרבנות ברוסיה בהנהגת הרב לאזר ורואים זאת בעבודה השגרתית שזוכים הם שלא תצא תקלה תחת ידיהם גם כשעוסקים בעניינים רגישים. ״קיימת חשיבות גדולה להכשיר כמה שיותר רבנים ושלוחים שיוכלו לפעול בקהילותיהם והרבנות הראשית לישראל תיתן את כל הסיוע הנדרש בעניין״, אמר.

אל הביקור המיוחד התלוו מקורביו של הרב אליטוב, המשפיע הרב שמואל וייספיש מנהל ועד וכולל בני היכלא והרב שניאור זלמן משי זהב מזכיר וועדת התפוצות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.