מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשע״ו 03.07.2016

בית חב"ד ערך הפנינג משפחתי לילדי אסף הרופא

ביום שלישי התכנסו משפחות ילדי "אסיף", "קטקטים" ומשפחות ילדי באר יעקב מתנדבים ואורחים באולמי "אבניו" המפוארים בקרית שדה התעופה ליום של פינוקים  בהפקת בית חב"ד באר יעקב ובית חב"ד "אסף הרופא" בהנהלת הרב שמואל בקרמן ● מנהל המרכז הרפואי "אסף הרופא" ד"ר בני דוידזון וראש מועצת חבל מודיעין מר שמעון סוסן ברכו את ההורים והילדים  הפנינג משפחתי
בית חב
ביום שלישי התכנסו משפחות ילדי "אסיף", "קטקטים" ומשפחות ילדי באר יעקב מתנדבים ואורחים באולמי "אבניו" המפוארים בקרית שדה התעופה ליום של פינוקים  בהפקת בית חב"ד באר יעקב ובית חב"ד "אסף הרופא".

היום נפתח בארוחת בוקר, שייקים ומשם להפנינג המרשים שהכיל כל דבר אפשרי להנאה, שמחה ופינוק ללא הפסקה.

מתנדבות חיל מודיעין, תיכון בית רבקה מכפר חב"ד, חיילים, ועובדי חברת אנגורה מדיה, אימצו את הילדים בכיסאות הגלגלים ויחד עברו בשפע אטרקציות. ההורים קיבלו מענה מפנק במבחר מדורי פינוק ומפגש עם אנשי מקצוע.

לקראת השעה 11:30 התכנסו המשתתפים לטקס ברכות שנפתח באמירת פרק תהילים מפי הרב שמואל בקרמן רב בית חב"ד באר יעקב.

מנהל המרכז הרפואי "אסף הרופא" ד"ר בני דוידזון וראש מועצת חבל מודיעין מר שמעון סוסן ברכו את ההורים והילדים וברכת כה לחי והערכה רבה לרב שמואל בקרמן מנהל בית חב"ד באר יעקב ומשפחתו והרב מנדי בקרמן מנהל בית חב"ד במרכז הרפואי על פעילותו במשך כל השנה בבית הרפואה.

הגב' מילכה רוזן מנהלת בית ספר "אסיף" הודתה על הפעילות הברוכה במשך השנה והפקת האירוע המרשים והמהנה ,לאנשי המקצוע וכל המתנדבים והמתנדבות, שנתנו את חלקם באירוע המוצלח. בסיום הטקס בירך הרב מנדי בקרמן את המשפחות והילדים והביע את שמחתו הרבה בזכות הגדולה לפנק את הילדים במשך השנה.

ג'ון ריתק והצחיק את הילדים במופע בלונים מרהיב. ולסיום חולקו מתנות משפחתיות, מתנה לכל ילדי "אסיף" ו"קטקטים" וארוחת צהריים מזינה.

בסיכומו של האירוע המדהים ניתן לסכם ולומר שבזכות עשרות הנותנים בתחום המקצועי או הפיננסי, הופק אירוע בעל עוצמה על מנת להעניק כוח לזמן ממושך לילדים ולבני משפחותיהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.