מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשע״ו 29.06.2016

החיזוק המפתיע באיסטנבול

החיזוק המפתיע: אמש (שלישי) נחתה קבוצת בית"ר ירושלים לתחנת ביניים באיסטנבול בדרכה לבוסניה, ולאחר שנודע על הפיגועים בדיוק באיזור בו שהתה הקבוצה, היא 'זכתה' לאבטחה כבדה ● הרב עמי פיקובסקי שמלווה את הקבוצה מספק 'חיזוק' משמעותי: שיעורי תורה, תפילות במניין, והרבה מוראל גבוה. "הרב עמי, בזכותך ניצלנו', אומרים לי פה" ● בפנים:  לסיפור המלא ותמונות
החיזוק המפתיע באיסטנבול

הרב עמי פיקובסקי מלווה את שחקני ביתר ירושלים בדרכם לבוסניה, ודואג לשחקנים לאוכל בכשרות מהודרת, לתפילות במניין ולשיעורי תורה.

לא רק במהלך מסע זה ר' עמי מלווה את הקבוצה בכל ענייני היהדות. כך זה גם כל השנה, ולדוגמא "עוף אנ"ש" הוא ספק חשוב בתפריט המאוזן של השחקנים ואנשי הצוות, ו'כריכיית רובר' מספקת ספרי קודש וסידורי תפילה.

לראות את השחקנים כולם עטופים בטלית ותפילין, ויושבים ולמודים תורה במסע למשחק בבוסניה, זה לא דבר של מה בכך, ומראה מרנין ומיוחד.

הקבוצה קיבלה על עצמה שלא לשחק בשבת, דבר שיביא גם קבוצות נוספות בע"ה, בעקבותיה.

אבטחה כבדה באיסטנבול

מספר ר' עמי: "הגענו ביום שלישי לפנות בוקר לאיסטנבול, שם נשארנו לחניית ביניים ארוכה. בערב נודע לנו על הפיגועים הקשים, ומיד הוצמדה לנו אבטחה כבדה של כוחות משטרה. היינו באחד החניונים שם אירעו הפיגועים".

'הרב עמי, בזכותך ניצלנו', אומרים לי פה כל הזמן", מספר בחיוך ר' עמי. "החבר'ה קיבלו על עצמם להתפלל את כל התפילות במניין, יש כאן שיעורי תורה, אווירה מיוחדת".

צפו בתמונות>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.