מערכת COL | יום כ"ג סיון ה׳תשע״ו 29.06.2016

שגריר סין בביקור דיפלומטי במרכז הקבלה של צפת

אתמול (שלישי), הגיע לביקור רישמי במרכז הקבלה של צפת, בהנהלת הרב איל ריס, השגריר הסיני בישראל מר ז'יאן יונגצ'ין, עם נספחי התרבות, הכלכלה והתיירות של צוות השגרירות הסינית  שגריר סין בביקור דיפלומטי
שגריר סין בביקור דיפלומטי במרכז הקבלה של צפת
אתמול (שלישי), הגיע לביקור רישמי במרכז הקבלה של צפת, בהנהלת הרב איל ריס, השגריר הסיני בישראל מר ז'יאן יונגצ'ין, עם נספחי התרבות, הכלכלה והתיירות של צוות השגרירות הסינית.

השגריר הוזמן לביקור בכדי להתרשם מהיקפי התיירות מסין המגיעה לצפת ולמרכז הקבלה הצפתי. בחודשים האחרונים הגיעו עשרות קבוצות מסין, משלחות, סוכני תיירות ואנשי מדיה לתכניות תיירות חינוכית והסברתית של מרכז הקבלה, והמשובים המצויינים הגיעו, כך מסתבר, לסין ועוררו עניין רב.

"בעקבות הביקושים הרבים להכרת המסורת היהודית, הרוחניות והתרבות היהודית מצד הקבוצות הסיניות, תירגמנו והפקנו חומרים תיירותיים וחינוכיים בשפה הסינית המנדרינית", מספר הרב ריס.

"הקבוצות הסיניות, כמו גם השגריר וצוותו נהנו לשמוע על המוסר היהודי, התנ"ך, והחיים עפ"י הוראות הא-ל הנצחיות, הנוגעות לכל אומות העולם בדמות שבע מצוות בני נח".

בחודשים הבאים, מתוכננות קבוצות רבות נוספות מסין להגיע לתכניות המיוחדות של מרכז הקבלה הצפתי. ביקור המשלחת הדיפלומטית נעשה בתיאום עם ראש עיריית צפת, מר אילן שוחט ואירגון ידידי סין בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.