מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשס״ה 01.02.2005

ה"כח שבך" ו"ללכת בדרכה" - ב"אור מלכה" בראשל"צ

כ-500 נשים השתתפו בעצרת הזיכרון לזכרה של הרבנית הצדקנית מרת חיה-מושקא ע"ה באולם האודיטוריום החדש "אשכול פיס" בראשון-לציון. העצרת אורגנה על-ידי ארגון אמהות פעילות של תלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד בראשון-לציון, ארגון שהוקם לפני כשנתיים ועורך אירועים רבי רושם לאמהות התלמידים בתלמוד-תורה ונשים מהאזור. פתיחת הערב לוותה בשיר מיוחד לזכרה של הרבנית "נעלמת מסתתרת..." – שיר בהפקת ארגון "הרוח החיה" – שהושר בפי אחת מבנות הסמינר כשמיד לאחריו מוקרן על מסך הענק הלווייתה של הרבנית, הרבי מלווה אותה בדרכה האחרונה ודברים שאמר לזכרה הרבי בסיום השבעה בביתו וביארצייט הרביעי לזכרה.
ה
הגב' בת-שבע זילברשטרום נושאת דברים
הגב' בת-שבע זילברשטרום הנחתה את האירוע, ודיברה על חשיבותה של העצרת, על הכוח שניתן להפיק מערב שכזה תוך שילוב לדברים שאמר הרבי בשיחתו הקדושה ועל ניצול הכוח של הנשים למען מטרות נעלות אשר הן ורק הן יכולות להביא לשינוי והצלחה. הרב יעקב קטן – מחנך בתלמוד-תורה - למד עם הנשים את המשניות על אותיות שמה של הרבנית ע"ה (כל משתתפת קיבלה עלון בו הופיעו המשניות), כאשר כל משנה שנבחרה לאותיות שמה שולבה בתוכן חסידי הניתן ללמוד מדרכה של הרבנית. סרט מיוחד "כוחה של בריאה" הוקרן על המסכים – כאשר המסר המרכזי לחיי היום-יום שלנו – "כוחה של האישה" ו"כוחה של הבריאה". המשא המרכזי "ללכת בדרכה" – הושמעה ע"י הגב' שרה זילברשטרום – יו"ר ארגון נשי חב"ד באה"ק – שבטוב טעם ובחן מיוחד הביאה לנשים את צניעותה של הרבנית, המשמעות של הכוח הניתן לאישה דווקא עם הצניעות, על הכוח הניתן דווקא לאישה "עקרת הבית" – "עיקר הבית" – וכי כל הבית תלוי דווקא באישה: כשרות, טהרת המשפחה, מצוות וחינוך תוך המחשה על כל פרט ופרט מחיי היום יום. בדבריה גם שילבה את פעילותן של האמהות בתלמוד-תורה למען הכלל ועל התוספת שהדבר נותן להצלחת חינוך הילדים והזכות הגדולה שבעזרה ללימוד תורה של תינוקות של בית-רבן. מנהל היחידה לתרבות חרדית מר אלון מליחי, הביא את דברי הברכה לערב זה בשמו של חבר מועצת העיר הרב אריה כהן שנבצר ממנו מלהשתתף באירוע. בשיאו של הערב כאשר הקהל ממתין לתחילתו של המופע "האשה במעגלי החיים", הזמינה הגב' בת-שבע זילברשטרום את נציגות ארגון אמהות פעילות של התלמוד-תורה "אור מלכה" חב"ד, לתת להם בשם ציבור האמהות, הנשים והנהלת התלמוד-תורה תעודת הוקרה ושי צנוע על פעילותן הברוכה במהלך השנים האחרונות – לקול תשואות הנשים עולות זו אחר זו לקבל את התעודה והשי – תודה קטנה על פעילות אדירה ולאורך זמן. מופע הנשים המרהיב והמיוחד "האשה במעגלי החיים" – סיים את הערב הענק הזה עם טעם של כוח ותעצומות, לחזור הביתה ולפתוח למחר יום חדש ומיוחד – עם כוחות חדשים למען החינוך והאדרת שם ה' בעולם. קוקטיל מפואר ציפה לנשים בכניסה לאודיטוריום והביא את הרגשת הביתיות של ארגון האמהות כמו גם השי שקיבלה כל אחת ובו סדר הדלקת נרות עם הקדשה מפוארת.
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
ללמוד ולעשות!
כ"ב שבט ה׳תשס״ה
השתתפתי אתמול באירוע, אין מלים בפי לתאר את הערב המאלף, המלא בתוכן רוחני, חסידי ובעיקר רווי שמחת חסידים ואור יקרות.

למדתי מצניעותה של שבי היקרה, לא לדבר - לעשות ולעשות ולעשות - רק כך ניתן להרים ערב כה מכובד ויקר, שרישומו עוד יעלה בכל מקום ומקום.

ראיתי והשתתפתי בהרבה ערבי נשים, ערב מסודר ומלא על רמה מקצועית כזאץ לא ראיתי.

חבל שלא הכרתי את המוסד וארגון האמהות הפעיל בו (אני אמא טרייה יחסית) אך יותר לא אפספס...

תודה לך שבי ולכן אמהות פעילות!!!
2.
ארגון אמהות פעילות...
כ"ב שבט ה׳תשס״ה
ראיתי את פעילותן של הארגון אמהות בראשל"צ, נפעמתי מהעוצה מהיכולת, הלוואי וכל מקום ימצא לעצמו זמן להקים ארגון כזה ולפרסם שם ה' והרבי בעולם.

יישר כוח לכן נציגות ובעיקר למנהלי המוסד, שמשום מה לא קיבלו את התעודה והשי מעל הבמה וראויים לכך מעל הבמה הכי גבוהה!!!

כה לחי!
3.
תודה וברכה!
כ"ג שבט ה׳תשס״ה
אמהות ששם הרבנית היא העשייה שלהן:

חיה - הן חיות, עושות למען הכלל מתוך חיות אמיתי ושמחה.

מושקא - ניחוח הבושם, הם מבשמות אותנו באור יקרות, וממלאות את ליבנו כל פעם מחדש.

שבי ואמהות יקרות תודה, תודה ושוב תודה.
4.
שבי דודה אהובה!
כ"ג שבט ה׳תשס״ה
ישר כח!
גאים ומתגאים על דודה שכזו!
המשיכי לעשות ערבים יפים ומרגשים...
החברייה מהכפר!
נ.ב. וכמובן לאיש שמאחורה:-)
ישר כח!
5.
מופע מיוחד במינו!!!!!
כ"ג שבט ה׳תשס״ה
המופע שעשה את הערב.
יישר כח שבי שהבאת לנו את זה.
6.
להרבנים ועסקני ראשון
כ"ג שבט ה׳תשס״ה
הרבנים בנימין זילברשטרום .יצחק גרוזמן .ישראל ליפסקר. יעקב הורוביץ .ב''ה הקהילה הולכת מחיל אל חיל תמשיכו להצעיד את הקהילה כברכות רבינו זי''ע.
7.
רואה מרחוק
כ"ד שבט ה׳תשס״ה
אני גאה בכם...!
המשיכו כך הלאה!!!
בתכם מעבר לאוקינוס.....!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.