מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ו 23.06.2016

אור עולה במרכז הרפואי הדסה

בית חב"ד במרכז הרפואי הדסה בירושלים, בניהולו של השליח הרב ישראל נפתלין מסכם חודשים של אור ושמחה עם החולים ובני משפחותיהם ● בפנים: סיכום, וגלריית תמונות  לכתבה המלאה
אור עולה במרכז הרפואי הדסה



הילדים והנוער במחלקות האישפוז במרכז הרפואי הדסה בירושלים זכו לחוויות של אור ושמחה בימי ל"ג בעומר וחג השבועות ע"י בית חב"ד מרכז הרפואי הדסה בניהולו של השליח הרב ישראל נפתלין.

את הילולת רשב"י - ציינו באמצעות תהלוכה מיוחדת, ברחבת בית הרפואה, בנוכחות מופע של אלוף שיאי גינס אייל הורן. למעלה מ100 ילדים מכל המחלקות השתתפו בתהלוכה ושמעו על רבי שמעון בר יוחאי וסגולת היום.

רגע מרגש היה כשפרופ' יורם וייס מנהל הדסה עין כרם הדליק מדורה חשמלית עם החייל בצבאות ה' רפאל שמואל בן אורית בדיחי (לרפו"ש). במהלך הכינוס נישאה תפילה ברגש רב לרפואה שלימה של כל חולי עמך בית ישראל.

בחג השבועות - צעדו תמימים מישיבת תו"א, בתהלוכה של עוצמה לעבר בית הרפואה, שם כינסו במחלקות הילדים ובקומות האשפוז עשרות ילדים ולמעלה מ-200 מאושפזים גברים ונשים לקריאת התורה ועשרת הדיברות ב12 קריאות שונות, ואח"כ ערכו מסיבת חג שמחה.

בסיוע הצוות הרפואי ריכזו את המאושפזים ובני משפחותיהם מכל החדרים, חלקם ללא יכולת תנועה- הגיעו במיטותיהם ואף זכו לעלות לתורה! מעמד מרגש במיוחד היה במכון שרת (המרכז לטיפול בסרטן) שם דמעו העיניים כשהתמימים תיארו באוזני כולם כיצד במתן תורה נתרפאו כל החולים וכולם התפללו יחד שנזכה לכך שוב בביאת משיח צדקנו בקרוב.

בפעילות סייעו כ15 תלמידי התמימים מישיבת תורת אמת בראשות התמימים היקרים הלל רסקין ברוך רוחמקין ואברהם רוזנשיין המלווים את הפעילות במקום במשך כל השנה מדי שבוע בימי שישי ובחגים.

בדברים חמים חיזקו התמימים את המאושפזים, ערכו מי שברך לכולם, רקדו ושמחו עם הילדים והביאו גם להם את שמחת החג.

מטעם הנהלת המרכז הרפואי הדסה מסרו את תודתם והערכתם לבית חב"ד הדסה על הפעילות המיוחדת והאירועים המרגשים בנוסף לפעילות הכללית במשך כל השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.