מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ו 23.06.2016

מחדר האמונה לחדר המצב

מה היו המסרים החשאיים שהועברו במלחמת יום הכיפורים מחדרו הקדוש של הרבי לישיבות הקבינט בירושלים? מה הייתה המעורבות של הרבי בהפצצת הכור האטומי בעיראק? התשובות המלאות לשאלות המסקרנות הללו, ניתנות בהרצאה מרתקת ומאלפת, הנמסרת בימים אלו ברחבי הארץ לקראת יום ההילולא ג' תמוז, על ידי הסופר והמרצה הרב זושא וולף, מנהל חברת המחקר והתיעוד JEM בישראל  מחדר האמונה
מחדר האמונה לחדר המצב

עד כמה הייתה עמוקה המעורבות של הרבי בכל מערכות השלטון הצבא והממשלה בארץ-הקודש? מדוע הרבי מליובאוויטש לא הגיע לבקר בארץ הקודש? מה עמד בבסיס הגישה של הרבי להתנגדות ל"שטחים תמורת שלום"? מדוע עלו לרגל אל הרבי מליובאוויטש נשיאים וראשי ממשלה, ראשי מוסד וראשי שב"כ? מה הייתה המעורבות של הרבי בהפצצת הכור האטומי בעיראק? מה היו המסרים החשאיים שהועברו במלחמת יום הכיפורים מחדרו הקדוש של הרבי לישיבות הקבינט בירושלים? ועד כמה הייתה עמוקה ונרחבת השפעתו של הרבי על תחומי החינוך, הבריאות, הכלכלה, המשפט והתקשורת בארץ הקודש?

התשובות המלאות לכל השאלות הללו, ולשאלות מרתקות נוספות, ניתנות בהרצאה מרתקת ומאלפת, הנמסרת בימים אלו ברחבי הארץ לקראת יום ההילולא ג' תמוז, על ידי הסופר והמרצה הרב זושא וולף, מנהל חברת המחקר והתיעוד JEM בישראל.

בחמש-עשרה השנים האחרונות מתנהלת כידוע פעילות מחקרית בהיקף חסר תקדים על מנת לתעד את הקשר העמוק והנרחב של הרבי בכל המערכות הציבוריות והשלטוניות בארץ. במהלך המחקר התגלו ונחשפו גילויים חסרי תקדים, על עומק והיקף פעילותו ומעורבותו של הרבי בכל אלו, כאשר עשרות בכירים ישראלים התראיינו בראיונות ווידאו ממושכים על מערכת הקשרים שלהם עם הרבי, והדברים התפרסמו בסדרת "אמונה ובטחון".

בסדרת ההרצאות הייחודית "מחדר האמונה לחדר המצב" מוצג לראשונה תיעוד מרתק על ה"מאחורי הקלעים" על מעורבותו של הרבי בנעשה בארץ, על ידי הצגת קטעי ראיונות מאלפים מסדרת "אמונה ובטחון", ותיאור ה"מאחורי הקלעים" של המאמץ הכביר הנעשה על ידי חברת המחקר והתיעוד JEM להגיע אל אותם אישים, תיאור המתעד את אהבתו הגדולה של הרבי לארץ הקודש, ולכל יהודי באשר הוא.

כאמור, בימים אלו יוצא לדרך לקראת ג' תמוז סבב הרצאות בארץ הקודש מצפון לדרום, כאשר בכל הרצאה ניתנת גם האפשרות לשאלות ולתשובות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.