מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ו 23.06.2016

הוקם סניף 'איחוד הצלה' בראשל"צ; הרב נחשוני יכהן כרב הסניף

הרב משה נחשוני מרבני העיר ראשון לציון, יכהון כרב סניף 'איחוד הצלה' בעירו, ויעמוד בראש ההנהגה הרוחנית של פעילות כונני הארגון בעיר, רופאים, פראמדיקים וחובשים. בראש הסניף בראשל"צ עומד ר' אריה עמית, ומתנדבים בו מספר אברכים חב"דיים בעיר  'איחוד הצלה' בראשל"צ
הוקם סניף 'איחוד הצלה' בראשל
הרב משה נחשוני מרבני העיר ראשון לציון, יכהון כרב סניף 'איחוד הצלה' בעירו, ויעמוד בראש ההנהגה הרוחנית של פעילות כונני הארגון בעיר, רופאים, פראמדיקים וחובשים. בראש הסניף בראשל"צ עומד ר' אריה עמית, ומתנדבים בו מספר אברכים חב"דיים בעיר.

ראשי ומנהלי 'איחוד הצלה', ערכו השבוע ביקור מיוחד ומרגש במעונו של הרב, התברכו מפיו ודנו עמו בפעילות כונני הארגון באזור ראשון לציון וסביבותיה, כחלק מהפעילות השגרתית של הארגון העומד בהכוונת גדולי ישראל, ובפיקוח ועדת הרבנים ארצית, על טהרת הקודש.

בביקור השתתפו יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש, מזכיר ועדת הרבנים של הארגון הרב אברהם
ישעיהו קרליץ
ורכז ההלכה הארצי הרב נפתלי הלפרין. האורחים סקרו בפני הרב נחשוני את פעילות הארגון ברמה הארצית ובפעילות הכוננים באזור זה, את מסירותם של המתנדבים להצלת חיים בכל עת ובכל שעה, והכל על פי כל גדרי ההלכה וערכי קדושת החיים, וברמה מקצועית גבוהה וקפדנית כפי נהלי ארגון איחוד הצלה, ארגון הרפואה הרשמי בישראל.

הרב משה נחשוני הביע את התפעלותו והשמיע דברי ברכה ועידוד לפעילות החובשים באזור. הוא הודה להנהלת הארגון על עבודתם הברוכה באזור ראשון לציון ובכל אתר ואתר, והביע את הסכמתו לבקשת ראשי הארגון, לעמוד בראש ההנהגה הרוחנית של הסניף, ולסייע בהכוונה הלכתית של
הפעילות באזור זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.